AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hei! Jeg har veldig stygge føtter med mye hard hud. Vet at det finnes fotfiler, men føler at disse ofte ikke gjør en god nok jobb... Hva gjør dere for å holde føttene fine? Anonymkode: 9ab3a...281
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Kjøp babyfoot eller noe som ligner. All død hud flasser av innen noen dager. Skyv ned neglebånd, lakk tåneglene, smør dem inn med fet krem iblant. Barber tærne og du har mørke hår på de. 1
Heipådeg!! Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Ta en tur på stranda. Sanden gjør underverker for føttene 🙂 Bad i badekar og fil etterpå...da er føttene lett å slipe. Bare et lite tips 😉 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har veldig stygge føtter med mye hard hud. Vet at det finnes fotfiler, men føler at disse ofte ikke gjør en god nok jobb... Hva gjør dere for å holde føttene fine? Anonymkode: 9ab3a...281 Hard hud må du bare file og file til hard hud er borte, før det kommer nytt. Smøre føttene med 5 % salisylvaselin hjelper godt mot hard hud når du først har filt. Anonymkode: f2b72...c49
LittDiva Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Jeg har ikke selvgående føtter, altså må jeg jobbe litt for at de skal være fine. Jeg tar fotpleie profesjonelt noen ganger i året. Hjemme så bruker jeg fotkrem med fruktsyrer eller urea daglig. Fotbad og filing ca en gang i uken.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Hold deg unna baby foot. Det gjorde føttene mine mye verre. De tørka inn og hælene sprakk opp. Gå heller i sand, eller bruk fotfil eller pimpstein. Og kjøp en god fotkrem. Anonymkode: d39dd...128
Djungelvrål Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 9 timer siden, LittDiva skrev: Jeg har ikke selvgående føtter, altså må jeg jobbe litt for at de skal være fine. Jeg tar fotpleie profesjonelt noen ganger i året. Hjemme så bruker jeg fotkrem med fruktsyrer eller urea daglig. Fotbad og filing ca en gang i uken. Hva slags fotkrem med fruktsyrer bruker du??
LittDiva Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Brukte Pevonias, men den har gått ut av produksjon😖. Hamstret noen stykker når jeg fikk vite det. Fikk beskjed at de driver og lager en enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå