Gå til innhold

Flørt, eller vanlig prat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Typen prater fleiper og ler med sine venninner. Ok det, men hun ene forteller i detalj om hva hun har gjort med hvem i senga. Hun har prøvd seg på typen også, dog lenge siden.

Greit at de er gode venner? Hadde du reagert? Hva hadde du gjort/sagt?

Anonymkode: ff528...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det at hun forteller ham hva hun har gjort med andre i senga, hører ikke hjemme når han er i et forhold med deg! Enten må din bedre halvdel få seg bein i nesa, og be henne slutte å snakke om det, da han ikke er interessert i å høre på det. Han er i et forhold med deg, og det må han vise. For meg virker det som om at han fremdeles er keen på ham. Hvis han ikke hadde hatt bein i nesa til å si dette til henne, så hadde jeg stilt henne til veggs. Og sagt i fra til typen på tomannshånd at jeg ikke hadde likt over hodet at de hadde hatt noe kontakt.

Anonymkode: bb934...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun forteller ham hva hun har gjort med andre i senga, hører ikke hjemme når han er i et forhold med deg! Enten må din bedre halvdel få seg bein i nesa, og be henne slutte å snakke om det, da han ikke er interessert i å høre på det. Han er i et forhold med deg, og det må han vise. For meg virker det som om at han fremdeles er keen på ham. Hvis han ikke hadde hatt bein i nesa til å si dette til henne, så hadde jeg stilt henne til veggs. Og sagt i fra til typen på tomannshånd at jeg ikke hadde likt over hodet at de hadde hatt noe kontakt.

Anonymkode: bb934...938

Han sa synes nok dette er gøy. Han spør jo selv om sexlivet til sine venner.

Anonymkode: ff528...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...