Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er forsikringskunde hos if- har hos dem, inbo, ulykke og reise. ^Student.^Jeg har hatt en hendelse i det siste der flyet mitt var forsinket som førte at jeg mistet andre fly med mellom landing osv. Veien tilbake måtte jeg ordne selv, jeg fikk kun veiledning av forsikringen, men måtte betale, finne ny flyrute og alt selv.

Jeg ønsker gjerne en forsikring som hjelper meg på stedet altså som setter tiltak på engang det er innafor visse forsikrings regler spis når det kommer opp til reise forsikringen. 

Noen tips til forsikringsselskaper som tilbyr dette?

Takker ☺

Anonymkode: 336e2...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ha noen som booker ny reise for deg dersom du blir forsinket? Hvor vanskelig er det egentlig å gjøre slikt selv? Ingen reiseforsikringer gjør det, du får kun erstattet rimelige utlegg. Normalt vil du kontakte flyselskapet som er forsinket, så booker de om. Alternativt kan du selvsagt bruke reisebyrå dersom verken du eller flyselskapet kan eller vil gjøre det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Glitnir skrev:

Du vil ha noen som booker ny reise for deg dersom du blir forsinket? Hvor vanskelig er det egentlig å gjøre slikt selv? Ingen reiseforsikringer gjør det, du får kun erstattet rimelige utlegg. Normalt vil du kontakte flyselskapet som er forsinket, så booker de om. Alternativt kan du selvsagt bruke reisebyrå dersom verken du eller flyselskapet kan eller vil gjøre det. 

Det å. Men jeg tenker mest på helse, om jeg kommer innenfor en ulykke eller blir skadet. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er forsikringskunde hos if- har hos dem, inbo, ulykke og reise. ^Student.^Jeg har hatt en hendelse i det siste der flyet mitt var forsinket som førte at jeg mistet andre fly med mellom landing osv. Veien tilbake måtte jeg ordne selv, jeg fikk kun veiledning av forsikringen, men måtte betale, finne ny flyrute og alt selv.

Jeg ønsker gjerne en forsikring som hjelper meg på stedet altså som setter tiltak på engang det er innafor visse forsikrings regler spis når det kommer opp til reise forsikringen. 

Noen tips til forsikringsselskaper som tilbyr dette?

Takker ☺

Det kan du glemme, like mye som du kan glemme å få god service hos ett visst forsikringsselskap. Der har vi nemlig fått så dårlig service som det bare er mulig å få. 

Når du kommer hjem, og flyselskapet ikke har hjulpet deg en millimeter, så får du se på rettighetene du har ved flyforsinkelser og kreve det du har krav på. 

https://www.forbrukerradet.no/forside/reise/fly/forsinket/

Anonymkode: 46811...7eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å. Men jeg tenker mest på helse, om jeg kommer innenfor en ulykke eller blir skadet. 

Blir du syk eller skadet så ringer du sos Købehavn og får hjelp. 

Anonymkode: 46811...7eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...