Gå til innhold

Min far er urettferdig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet ut for et år siden (til min samboer), i begynnelsen kunne jeg sende mail, og fortelle hvordan jeg hadde det. Jeg har kontant kort, dårlig økonomi og dette vet han, han har abo med fri ringe, når han ringer setter jeg av en stund for å snakke.

Jeg får aldri svar heller ikke på sms, eller at det tok et par dager, han er på mailen sin og telfonen flere timer dagen, og til slutt ble det til at det bare blir beskjeder.

Noen ganger var det ting jeg MÅTTE ha svar på, hvor han kun svarte på det ene og ikke det andre jeg trengte svar på og jeg måtte mase om svar.

Jeg har fått kjefte mail fordi jeg ikke forteller om livet mitt, jeg har fått to-tre telefoner av han på 1 år, hvor han klager på at jeg ikke tar kontakt.

Det kan vel ikke bare være mitt ansvar å opprette relasjonen?

Jeg merker jo at når jeg skriver hyggelig mail med hva jeg/vi driver med at det ikke er noe hyggelig når jeg ikke for svar.

Eller at han ikke tar kontakt verken via mail, sms eller telefon, han har ringt to ganger på 1 år, og da er det klaging for at jeg ikke tar kontakt, jeg har gitt beskjed både på telefon og email, at jeg synes det også er hans ansvar og ta kontakt, enten ved å ringe eller svare på mail jeg sender han.

Anonymkode: 264cd...2ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvom når jeg spør om hvordan ferien har vært eller hvordan har dere det, får jeg ikke svar, så det er ikke sånn at jeg kunne snakker/skriver om meg selv.

Anonymkode: 264cd...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...