AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Jeg har vært en del frem og tilbake med en mann det siste året. Vi datet først i noen måneder, men det ble slutt da han antydet at han ikke så for seg å definere oss på en god stund (han syntes det var ekstremt tidlig å tenke på etter 5 måneder). På dette tidspunktet hadde jeg møtt alle vennene hans og noe av familien hans. I etterkant ville han ha meg tilbake og uttrykte at han angret veldig på det han hadde sagt. Vi ga det en ny sjanse. 2 måneder etterpå ble det slutt igjen, fordi jeg gikk konstant rundt med en klump i magen og følelsen av at han bare «vil ha noen». Vi skulle starte helt på nytt, så han anså oss som at vi bare hadde datet i 2 måneder og ikke i nesten 8 måneder (fordi det ble slutt et par uker i mellom). Det syntes jeg ble så rart og vanskelig.. Nå, 2 måneder etter at det ble slutt, har vi hatt masse kontakt, hver eneste dag, han har sagt at han vil prøve igjen og jeg er jo veldig glad i han og syntes det er vanskelig å la være. I et par uker var han ekstremt ivrig på kontakt, massevis av meldinger hver dag. Vi møttes først igjen en dag hvor vi tilbrakte kvelden med et vennepar av han. Andre gangen spiste vi og jeg overnattet (vi hadde ikke sex). Han leide meg og fulgte meg hjem dagen etter. Det er nå 4 dager siden og han har gått fra å sende 20 meldinger om dagen til kaaaaanskje 1. Igår hørte jeg ingenting. Han lurer ikke på hvordan helgen min har vært, han lurer ikke på noen verdens ting rundt meg (selv om jeg spør han, han bare svarer, men spør ikke tilsvarende tilbake).. Vi er begge over 30 og har begge barn. Syntes dette er så håpløst! Nå sitter jeg å føler meg ekstremt usikker igjen. Hva ville dere rådet meg til? Please prøv å vær konstruktiv? Anonymkode: 3ed9a...57c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Synes ikke du skal gi han en ny sjanse, nei. Han virker veldig vinglete. Anonymkode: 7060b...c9e 3
Kitcat Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Jeg ville råde deg til å droppe ham helt hvis du er ute etter noe mer enn en date i ny og ne. Han virker veldig useriøs, og ikke klar for et modent forhold. Du har barn, og må først og fremst ta hensyn til det. Han høres ikke ut som en person som er villig til å sette andre foran seg selv, eller bry seg om hvordan andre har det. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Hvis dette skal funke må dere snakke sammen om hva dere er, og forventninger. Del en flaske vin(eller noe annet dere liker å drikke), og snakk om dette. Jeg føler vi har vært sammen i 8 mnd frem og tilbake. Jeg føler meg voksen nok til å vite hva jeg vil ha, og hva jeg ikke vil ha. Det å vingle frem og tilbake er ikke min greie. Enten så satser vi på dette, eller så går vi hvert til vårt. Jeg har ikke lyst til å bruke tiden min på et slitsomt forhold som gir meg mer usikkerhet enn glede. Jeg er glad i deg, og vil fortsette, men det er bare hvis du også er helt med. Eller noe sånt. Du må ta ansvar for dette forholdet du også. Liker du ikke vinglingen hans må du si ifra. Det å sitte å vente på mld høres bare helt grusomt ut. Det er sånn som kan være spennende, og sjarmerende i første fase. Der du venter på om han vil svare, om han liker deg osv. Har dere kjent hverandre i 8 mnd er det ikke sjarmerende. Det er vanlig at mld kan gå noe ned etter man har blitt kjent, og trygg på hverandre. Men da er grunnen fordi man vet man har den andre der, men er grunnen til lite mld pga et spill eller usikkerhet fra han side er det alvorlig med tanke på deg, og dine følelser. Mitt beste tips finn ut nå hvor du har han. Er han usikker og vinglete,dropp han. Er han redd for å bli såret, og holder igjen kan dere jobbe med det. Dummeste er å bruke tid og utvikle følelser for noen som egentlig ikke er interessert. Anonymkode: c9553...524 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 Hvor er megafonen.... HAN ER EN FUCKBOY! De trenger psykologer. Du overdriver ikke, kom deg vekk, kjære vennine. Du har vist at du fortjener mye bedre med den tålmodigheten din. Vær den gudinnen du er og kutt kontakten tvert. Ikke trappe ned, kutte tvert. Fuckboyen lurer deg inn igjen om du gir han noen løse tråder. Anonymkode: 00689...46e 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Vanskelig å være konstruktiv når problemet er at han er en jerk. Han gjentar jo bare seg selv, gang på gang. Har du ikke kastet bort nok tid, og blitt skuffet nok etter ca ett år med pisset hans? Spør han hvorfor det ble slutt med eksen hans, du vet antagelig alt svaret på det. Anonymkode: 7f898...53c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 7 timer siden, Kitcat skrev: Jeg ville råde deg til å droppe ham helt hvis du er ute etter noe mer enn en date i ny og ne. Han virker veldig useriøs, og ikke klar for et modent forhold. Du har barn, og må først og fremst ta hensyn til det. Han høres ikke ut som en person som er villig til å sette andre foran seg selv, eller bry seg om hvordan andre har det. Det er dette som er litt av "problemet", nemlig at han også har barn og har sagt når jeg har gjort det slutt at han syntes det er for tidlig å "hoppe inn" i et forhold etter 5 måneder når både han og jeg har barn. Men mulig dette bare er en dårlig unnskyldning fra hans side. Jeg kjenner jo andre som går inn i nye forhold mye tidligere selv om de har barn fra før.. Barna trenger ikke nødvendigvis bli involvert i forholdet med én eneste gang, selv om man har bestemt seg for å være kjærester. Han har også sagt at han er redd for å bli seriøs, for så å bli dumpa, da han ble dumpa av moren til barnet og syntes det var vanskelig å takle.. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette skal funke må dere snakke sammen om hva dere er, og forventninger. Del en flaske vin(eller noe annet dere liker å drikke), og snakk om dette. Jeg føler vi har vært sammen i 8 mnd frem og tilbake. Jeg føler meg voksen nok til å vite hva jeg vil ha, og hva jeg ikke vil ha. Det å vingle frem og tilbake er ikke min greie. Enten så satser vi på dette, eller så går vi hvert til vårt. Jeg har ikke lyst til å bruke tiden min på et slitsomt forhold som gir meg mer usikkerhet enn glede. Jeg er glad i deg, og vil fortsette, men det er bare hvis du også er helt med. Eller noe sånt. Du må ta ansvar for dette forholdet du også. Liker du ikke vinglingen hans må du si ifra. Det å sitte å vente på mld høres bare helt grusomt ut. Det er sånn som kan være spennende, og sjarmerende i første fase. Der du venter på om han vil svare, om han liker deg osv. Har dere kjent hverandre i 8 mnd er det ikke sjarmerende. Det er vanlig at mld kan gå noe ned etter man har blitt kjent, og trygg på hverandre. Men da er grunnen fordi man vet man har den andre der, men er grunnen til lite mld pga et spill eller usikkerhet fra han side er det alvorlig med tanke på deg, og dine følelser. Mitt beste tips finn ut nå hvor du har han. Er han usikker og vinglete,dropp han. Er han redd for å bli såret, og holder igjen kan dere jobbe med det. Dummeste er å bruke tid og utvikle følelser for noen som egentlig ikke er interessert. Anonymkode: c9553...524 Tusen takk for fint svar. Det jeg har uthevet har jeg sagt til han, nesten ordrett faktisk, så rart å lese det her:) Han er veldig klar over hvor jeg står, men jeg føler nå at jeg nesten er redd for å ta dette opp én gang til i tredje runden, fordi jeg er redd han nå anser oss som noen som bare har vært på to dater, fordi vi tok opp tråden igjen nå nylig... 😫😂 Uff, dette er så vanskelig, for vi har det så bra sammen egentlig.. TS Anonymkode: 3ed9a...57c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å være konstruktiv når problemet er at han er en jerk. Han gjentar jo bare seg selv, gang på gang. Har du ikke kastet bort nok tid, og blitt skuffet nok etter ca ett år med pisset hans? Spør han hvorfor det ble slutt med eksen hans, du vet antagelig alt svaret på det. Anonymkode: 7f898...53c Ja, det ble slutt fordi hun møtte en annen mens de var gift og hun flyttet nesten umiddelbart inn til han, når de to flyttet fra hverandre. Dette har han vært åpen om og at han syntes det var vanskelig å takle. Spesielt siden de har felles barn. Men enig i at han gjentar seg selv gang på gang. Jeg har forsøkt å si at han kanskje burde la være å date noen før han har fått det bra med seg selv, men jeg burde kanskje bare ta det ansvaret selv og la være å date han noe mer. TS Anonymkode: 3ed9a...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå