AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Fikk anbefaling av noen jeg kjenner at man kan slanke seg på de. Virker de slik de skal? Altså at du ikke tar opp alle kaloriene i maten? Anonymkode: d6b3a...c51
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Nei, det er bare tull. Du kan skade nyrene i det lange løp med å misbruke dulcolax. Anonymkode: a8a71...e37 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Nope, innen magesjaua starter er kaloriene allerede tatt opp😊 Du får derimot sår i rumpa, smerter som kan sammenlignes med ganske vonde rier (jeg har født to barn) og du kan få problemer med avføringen i lang, lang tid. Magen kan føles flatere både pga væsketapet og fordi den er tom, men det varer kun til du spiser/drikker igjen. Ikke verdt det, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 38212...3d7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Nei, de kan man ikke slanke seg med. Ikke tenk på sånne farlige ting som kan få deg virkelig syk om du misbruker over tid. Anonymkode: a0def...7c2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Ja hvis du vil ødlegge fordøyelsen din så værsågod. De er også vanedannende. Med mindre du vil holde på med jojo slanking, så er livsstilsendring det eneste som varer i lengden. Anonymkode: 3e846...368
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Har aldri hørt at man kan slanke seg på dulcolax. Det skal tas dersom du er forstoppet for å få gått på do. Det er ingen mirakelkur som gjør at du driter på deg, for å si det sånn. Jeg tar det av og til pga forstoppelse pga smertestillende, og jeg må ofte ha annet avføringsmiddel i tillegg. Ikke noe jeg vil anbefale å bruke for å gå ned i vekt, nei. Endre kostholdet ditt og beveg deg mer! Mindre kcal inn enn hva du forbrenner! Anonymkode: f83ba...857
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Ja ved å misbruke slike kan du gå ned i vekt. Men du ødelegger tarmene dine og vil snart ikke klare å gå på do uten hjelp. Til slutt kan du ende med stomi. At noen annbefaler en ødelagt mage er jo helt utrolig. Hadde faktisk kuttet kontakten med slike mennesker. De er jo livsfarlige. Anonymkode: c7994...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå