AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 .. håndvasker dere strømpene? Jeg synes at silikonkanten ødelegges etter bare en vask. Vasker de enten på 40 eller 60 grader. Blir dyrt om de kun er til engangsbruk …. Anonymkode: 75697...6b8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Hvorfor skal du vaske dem?? Har aldri forstått hvorfor nylonstrømper eller strømpebukser skal vasket da de ikke blir skitne Anonymkode: 11cfe...a1b 1
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du vaske dem?? Har aldri forstått hvorfor nylonstrømper eller strømpebukser skal vasket da de ikke blir skitne Anonymkode: 11cfe...a1b De blir fulle av døde hudceller etter få timers bruk. 2
solmåneogstjerner Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Jeg vasker på 30 grader. Har ikke merket at de blir dårligere. Men et tips er: når du tar dem på så ta litt vann på silikonen først. Da sitter de bedre. 1
solmåneogstjerner Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du vaske dem?? Har aldri forstått hvorfor nylonstrømper eller strømpebukser skal vasket da de ikke blir skitne Anonymkode: 11cfe...a1b Strømpebukser blir ihvertfall skitne, de ligger jo inntil skrittet og føttene. Stayups kan sikkert brukes et par ganger dersom man ikke svetter så mye på føttene, og avhengig av hvor lenge man har dem på. Men må i hvertfall vaskes annenhver gang man har brukt dem. Jeg vasker både stayups og strømpebukser etter hver gang uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 13 minutter siden, Peonjenta skrev: De blir fulle av døde hudceller etter få timers bruk. hva så ? det gjør vel ikke noe Anonymkode: 11cfe...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 9 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Strømpebukser blir ihvertfall skitne, de ligger jo inntil skrittet og føttene. Stayups kan sikkert brukes et par ganger dersom man ikke svetter så mye på føttene, og avhengig av hvor lenge man har dem på. Men må i hvertfall vaskes annenhver gang man har brukt dem. Jeg vasker både stayups og strømpebukser etter hver gang uansett. hvor skitne kan dem bli, fatter ikke hvorfor dere vasker nylon enten det er strømper eller strømpebukser Anonymkode: 11cfe...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 De skal håndvaskes. Akkurat som bh-er. Anonymkode: 1f405...1cd
solmåneogstjerner Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor skitne kan dem bli, fatter ikke hvorfor dere vasker nylon enten det er strømper eller strømpebukser Anonymkode: 11cfe...a1b Skitne nok til at jeg føler for å vaske dem ihvertfall! 2
Jolene Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 De skal jo ikke vaskes på 60 grader, ikke rart de blir ødelagt. Jeg vasker sånne ting for hånd med nylonvask. Aldri hatt problemer med at de blir ødelagte etter én bruk. 2
Stina234 Skrevet 7. august 2018 #11 Skrevet 7. august 2018 Jeg vasker dem på 30 grader, har ikke noe problem med stay up bandet da. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #12 Skrevet 7. august 2018 Strømpebukse er jo både sokker og truse. De går rett i vask etter en dags bruk. Som sokker og truser ellers. Anonymkode: ab578...6a4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #13 Skrevet 8. august 2018 8 timer siden, Stina234 skrev: Jeg vasker dem på 30 grader, har ikke noe problem med stay up bandet da. Ok, takker, da skal jeg teste ut 30 grader. Mulig at de jeg har er av dårlig kvalitet også, fra Lindex og HM. Anonymkode: 75697...6b8
Grønn te Skrevet 8. august 2018 #14 Skrevet 8. august 2018 Vasker dem på 30 grader finvask med Milo. Av erfaring blir de billige variantene fortere slakke både i stoffet og silikon-kanten, mens de dyrere holder seg lenger, som med de fleste plagg i grunnen 😉 1
Vantage Skrevet 8. august 2018 #15 Skrevet 8. august 2018 Hei, vask de i vaskepose på 30 eller helst 40 grader, ikke for mye vaskemiddel, og for all del uten tøymykner. Tøymykner og for høy temperatur ødelegger både silikonbåndene og elastisiteten i nylonstrømper. Jeg bruker stayups og strømpebukser max 1 dag før jeg vasker de, det blir som sokker og truser. Husk også å ikke bruk fuktighetskrem på bena før du tar de på, for da sitter de dårlig. Ta gjerne litt rent kaldt vann på silikonkanten når du har tatt de på, før du vipper silikonkanten på plass. Da sitter de som regel oppe hele dagen, eller natten om du vil Enjoy, Vantage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå