Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brukte et ouijabrett i helgen med ei venninne. Vi hadde drukket litt så det er litt vanskelig for meg å vite om det var hun som bevegde brikken eller en ånd/demon. Vi spurte om det var noen tilstede og satt der ca en halvtime og ventet på svar, og til slutt flyttet brikken seg til "JA". Vi spurte hva ånden het, og den skrev "mamma". Den hadde tydeligvis ikke noe skikkelig navn. Og hver gang vi stilte spørsmål om den så skrev den kun mamma. Så spurte jeg hva oldefaren min het og jeg fikk riktig svar. Jeg VET at venninnen min ikke visste hva han het fordi jeg har aldri fortalt henne det. Hun spurte når hun kommer til å dø og fikk svar at det er i 2022. Vi hørte også flere ganger skraping på døren som om det var en katt der, men det var ingen i rommet ved siden av. Kan være at jeg overanalyserer men det var utrolig skummelt og ekkelt.

Skulle ønske det var hun som bevegde brikken, og jeg håper det bare er hun som tuller med meg, men hun virket også redd ut. Er det bullshit eller kan det være ekte? Kan det være farlig å bruke det?

Anonymkode: c9a0d...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Kan det være farlig å bruke det?» 

Det spørs vel. Tror *du* på ånder og demoner? I så fall blir vel effekten av å leke med brettet sterkere og du skremmer deg selv... Ville ikke vært bekymret hvis jeg var deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan være farlig. Og av de få tingene man aldri aldri aldri skal gjøre er å spørre når man skal dø..... Lykke til 

Anonymkode: 73ecc...15f

Skrevet (endret)

La det være. Ekte eller falsk så skaper det uhyggelige tanker og dårlig stemning. Ikke noe koselig i det hele tatt. Ikke bra for psyken. Bare la det være. 

Endret av veggteppe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man skal aldri gjøre det i beruset tilstand eller spørre om når man skal dø. Hvorfor leste dere ikke om dette før dere gjorde det?

Anonymkode: 8ee59...bb2

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man skal aldri gjøre det i beruset tilstand eller spørre om når man skal dø. Hvorfor leste dere ikke om dette før dere gjorde det?

Anonymkode: 8ee59...bb2

Fordi ingen av oss har trodd på det før. :( Vi er begge ateister. 

5 minutter siden, veggteppe skrev:

La det være. Ekte eller falsk så skaper det uhyggelige tanker og dårlig stemning. Ikke noe koselig i det hele tatt. Ikke bra for psyken. Bare la det være. 

Ja tror du har rett. *grøss*

Anonymkode: c9a0d...0fa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...