AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hvilke kvinne drømmer du etter? hvilke kriterier har du? hvor nærme er du å vinne henne i nåværende tidspunkt? Anonymkode: 2f7de...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Deg, vakre fru trådstarter. Vil du bli min Hoppetaujente? Anonymkode: 67abf...3e1 5
Doge Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Eeeeeeegentlig så drømmer jeg om ei som syns jeg er like fin som jeg syns hun er. En får meg til å slappe av og le, som får meg til å bli skravle-om-alt-mulig-i-timesvis-Doge. En som liker at jeg noen ganger blir for gira over noe som alle andre ikke blir så gira over. Noen som ikke bare vil dele de problemfrie instagram-dagene sine med meg, men de andre dagene også. En som klarer å drikke alkohol uten å bli kanondritings, som trener litt, er kreativ og har fantasi, som ikke tar seg selv så fryktelig høytidelig, og som ikke røyker/snuser. Og som helst ikke har barn fra før av. Av helt overfladiske kriterier så kan hun ikke ha svart eller bimbobleika hår. Hun kan ikke ha sånne utvida øredobber. Helst bør hun være relativt lik meg, altså nordisk med relativt rett nese, uten at det blir creepy. Antar at hun på dette tidspunktet er sånn ca. i en annen galakse ... sånn egentlig. 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 5 minutter siden, Doge skrev: Eeeeeeegentlig så drømmer jeg om ei som syns jeg er like fin som jeg syns hun er. En får meg til å slappe av og le, som får meg til å bli skravle-om-alt-mulig-i-timesvis-Doge. En som liker at jeg noen ganger blir for gira over noe som alle andre ikke blir så gira over. Noen som ikke bare vil dele de problemfrie instagram-dagene sine med meg, men de andre dagene også. En som klarer å drikke alkohol uten å bli kanondritings, som trener litt, er kreativ og har fantasi, som ikke tar seg selv så fryktelig høytidelig, og som ikke røyker/snuser. Og som helst ikke har barn fra før av. Av helt overfladiske kriterier så kan hun ikke ha svart eller bimbobleika hår. Hun kan ikke ha sånne utvida øredobber. Helst bør hun være relativt lik meg, altså nordisk med relativt rett nese, uten at det blir creepy. Antar at hun på dette tidspunktet er sånn ca. i en annen galakse ... sånn egentlig. Jeg er her! Men jeg snuser, masse. Anonymkode: 67abf...3e1 2
Doge Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her! Men jeg snuser, masse. Anonymkode: 67abf...3e1 Bruk appen "Slutta", så kan vi gifte oss 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, Doge skrev: Bruk appen "Slutta", så kan vi gifte oss Jeg skal slutte for deg❤ hvis du slikker mus. Anonymkode: 67abf...3e1 1
Doge Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal slutte for deg❤ hvis du slikker mus. Anonymkode: 67abf...3e1 Høres ut som en bra deal, så lenge det ikke er en slik du mener: Tror jeg er allergisk mot sånne. 2
Husholdning1 Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 De som drømmer før meg sannsynligvis. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 23 minutter siden, Doge skrev: Høres ut som en bra deal, så lenge det ikke er en slik du mener: Tror jeg er allergisk mot sånne. Du vet hvilken mus jeg mener 😉😉😉😉 Anonymkode: 67abf...3e1 3
Doge Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet hvilken mus jeg mener 😉😉😉😉 Anonymkode: 67abf...3e1 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, Doge skrev: Asl? Må vite litt mer før jeg snoker på deg med brukeren min. Dette skal undersøkes, skjønner du. Anonymkode: 67abf...3e1 2
Doge Skrevet 8. august 2018 #12 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Asl? Må vite litt mer før jeg snoker på deg med brukeren min. Dette skal undersøkes, skjønner du. Anonymkode: 67abf...3e1 Om du snoker på meg med brukern din så finner du det ut. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #13 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, Doge skrev: Om du snoker på meg med brukern din så finner du det ut. Brb Anonymkode: 67abf...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #14 Skrevet 8. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brb Anonymkode: 67abf...3e1 Det står ikke hvor gammel du er, Doge! Og til nå blir det et avstandsforhold, sukk.... Anonymkode: 1d8e8...48b 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #15 Skrevet 8. august 2018 Drømmer etter en kvinne med stooore pupper. Hvordan hun ellers ser ut eller om hun er dumt som et brød spiller ingen rolle. Bare hun har digre tits Anonymkode: 50346...b31 1
Doge Skrevet 8. august 2018 #16 Skrevet 8. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står ikke hvor gammel du er, Doge! Og til nå blir det et avstandsforhold, sukk.... Anonymkode: 1d8e8...48b Nærmere 30 enn 20 og 40. Typisk deg å bo langt unna 2
Gjest Overrasket Skrevet 8. august 2018 #17 Skrevet 8. august 2018 En smart, snasen, snill, livsglad og eventyrlysten brunette med lopper i blodet, som er flink til å konversere og gjerne blir med på lange reiseplaner på ubestemt tid uten behov for masse detaljplanlegging. Og hun bør nok være sånn litt over snittet glad i å reise med tog.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #18 Skrevet 8. august 2018 Så mange useriøse svar. Anonymkode: 47059...6a9
Povel Skrevet 8. august 2018 #19 Skrevet 8. august 2018 (endret) En dame som ikke er materialistisk opptatt, som ikke skal springe på fjellet til en hver tid, liker å game litt, har sort humor, ikke overdrevet opptatt av utseende, liker irish coffe, synes Big Lebowski er en kul film, kunne tenkt seg å prøve litt fiske(faktisk eneste grunn til å snuble seg inn på fjellet), liker en god diskusjon, respekterer alle folkeslag og legninger, kan lære meg noe, få meg til å le, Da er mye gjort😀 Endret 8. august 2018 av Povel
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 8 timer siden, Doge skrev: Nærmere 30 enn 20 og 40. Typisk deg å bo langt unna Avstand hindrer meg fra kjærligheten nok en gang... Anonymkode: 1d8e8...48b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå