Gå til innhold

Jeg «drukner» i tilbud... fra gutter jeg ikke vil ha

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får 7,8'ere etter meg. Vil si at jeg ligger på 8/9, aldri hatt problemer med å få menn egentlig. Men heller hvordan "beholde" enkelte av dem. 

TS

Anonymkode: c5878...01e

Topicen på tråden var at du bare fikk tilbud fra gutter du ikke ville ha, men har det skiftet til hvordan du skal beholde enkelte av dem nå da..?? :sarkasme::roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.8.2018 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Forstår virkelig ikke. Det fungerer aldri med de guttene jeg liker. De «kommer» heller ikke tilbake etter en periode uten kontakt eller når ting er avsluttet. Med gutter jeg liker halvveis eller friendsoner derimot. De kan holde på i evighet! Han ene for eksempel, har jeg dumpet 3 ganger i løpet av 1.5 år. Og han kommer tilbake hvergang! Vi har ikke engang hatt sex (han vil da), men burde kanskje ha skjønt nå at det er uaktuelt? 

Han andre friendsonet jeg og vi har pratet om det. Jaja, vi kunne være venner sa han. Men han prøver seg fortsatt. Ba meg ut på date senest i går. Jeg forstår ikke. Og 2-3 andre er fortsatt interesserte i sex selv om jeg har avvist dem flere ganger. Hva skjer?

Anonymkode: 2286c...9cc

Karma kalles dette. Gode menn synes ikke du er bra nok og bruker deg bare til ett ligg, og de som du selv velger å spinne rundt lillefingern lar deg ikke få fred.

Pass deg, en dag er du 35 og ingen skikkelige har lyst på deg lenger. Da må du ta til takke med han skalla, veike karen du ikke ville sett på to ganger tidligere.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får 7,8'ere etter meg. Vil si at jeg ligger på 8/9, aldri hatt problemer med å få menn egentlig. Men heller hvordan "beholde" enkelte av dem. 

TS

Anonymkode: c5878...01e

Jeg er veldig nysgjerrig på, hva legger du i 7`er, 8`er og 9`er?

Jeg tenker at dette går utelukkende på utseendet, og er det bare utseende du ser etter i en mann?

Gjest Minesveiper
Skrevet

Gutter/menn drukner som regel ikke i tilbud eller muligheter ts. Når du da er en attraktiv dame i deres omgangskrets, så blir det ofte slik at de begynner å like deg uavhengig av om du liker de eller ikke. Grunnen til at hekten deres kan være en stund er mye pga av lite oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og det at de kanskje er uerfarne. For guttene kan det ta tid før det kommer en annen dame som tar din plass når det kommer til hvem de liker. Som mann er du på en måte mer avhengig av å skape oppmerksomheten du får fra damer selv i den forstand at du må være sosial og frempå når det kommer til å gjøre nye bekjentskaper. Dersom man ikke gjør det vil man som regel heller ikke møte nye kvinner. Normale menn får heller ikke mye oppmerksomhet på nettdating og tinder slik at man kan ikke være passiv og samtidig møte nye damer man kan date. Disse tingene forklarer hvorfor guttene/mennene ikke gir opp og bare går videre med en gang. 

Ellers virker det som du blir tiltrukket av gutter/menn som ikke ønsker noe seriøst. Kanskje det er noe der du burde ta tak i slik at du kan bryte mønsteret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...