Gå til innhold

Jeg «drukner» i tilbud... fra gutter jeg ikke vil ha

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde ts vært en mann hadde det vært myyyye mer kjefting enn det er her nå. 
Jeg synes da disse mennene må ta deg på ordet. De ber nesten om det selv. Jeg har også menn i kretsen som det kan virke som er på plass så fort jeg tar kontakt. Nå gjør jeg ikke det. For jeg har skjønt at noen var interessert, så var ikke jeg det og vi bruker ikke tid sammen lenger. De tar ikke kontakt lenger. Jeg vil ikke holde på håpet deres. Men jeg hadde aldri kommet tilbake gang på gang om en mann behandlet meg slik som han behandler deg. 

Har forresten en etter meg nå, som jeg møter på kafe (fordi han ber meg). Jeg vil ikke virke innbilsk, og sier selvfølgelig ikke at jeg ikke vil bli sammen. Tenk om han bare ser på meg som venn. Men han sender melding hver dag, flere ganger om ting som er totalt uinteressant. 

Anonymkode: a5a19...2bc

Og damer snakker om at menn ikke skjønner hint... dette er så tydelig at man ikke kan kalle det et hint engang.. :sprettoy:

Anonymkode: 681ee...1e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til min verden 😂

Folk kommenterer alltid at jeg må ta det som et kompliment at menn finner meg interessant, men det betyr da null og niks at en mann jeg ikke liker, liker meg.

Anonymkode: c8c56...22a

Det samme får jeg høre... akkurat som om jeg må ta til takke med hva som helst. Føler meg aldri bra nok eller lite verdt.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg blir egentlig bare frustrert! Hvorfor kan ikke det heller være motsatt? At det er gutter JEG liker som løpet etter meg.

TS

Anonymkode: 2286c...9cc

Opplever dette selv og har hatt det sånn hele livet.

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han har ikke de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Men vi liker hverandres selskap, har mye tilfelles og god kjemi. Han ble «dumpet» de gangene jeg møtte andre som jeg likte bedre. Men så har han kommet tilbake selv gang på gang da. Men det har kun vært aktuelt med kontakt de gangene jeg ikke datet noen.

TS

Hæ?? Dere har ting til felles og kjemi, men han er ikke bra nok eller har kvalitetene du krever ? 🤔 dårlig gjort av deg å dumpe han til fordel for andre hele tiden og tragisk at han kommer tilbake. Skjønner ikke hva som er meningen med at vi er skapt sånn.

Anonymkode: 563d2...d89

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær venner med disse. Sånn dette alltid går er følgende: de går og sikler på deg, du oppfører deg vennlig/hyggelig (men vær ærlig, du liker oppmerksomheten), de tror det skal bli noe mer. Gjenta uendelig. Dette lærer de fleste som regel i løpet av 20-årene.

Hvis du ikke er interessert i noe mer og du vil være en sånn halveis ok person så kutt kontakten! Noe annet fungerer ikke.

Anonymkode: a403d...900

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig. Jeg blir egentlig bare frustrert! Hvorfor kan ikke det heller være motsatt? At det er gutter JEG liker som løpet etter meg.

TS

Såre enkelt. Du liker ikke den typen gutter gjør det.

Anonymkode: 681ee...1e2

• Liker 1
Skrevet

De er vel desperate og tror at om de maser nok, så vil de endelig få seg et ligg. 

Skrevet
På 7. august 2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

TS

Hvis du aldri får 8,9&10'ere etter deg, så mulig du må ta en kikk på deg selv, mulig du er en femmer eller sekser..(og ikke 10 som du kanskje tror)?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, har du egentllig forresten sett på mønsteret? Blir du alltid avvist av menn du liker? Mens de du ikke vil ha, vil ha deg? Hva er du kanskje ikke har som disse mennene vil ha/ikke ha? Er det andre typer damer å se med mennene du vil ha? 

Hvordan er disse mennene du vil ha/ikke ha? hva legger du vekt på?

Hos meg har det ikke klaffet med de jeg liker, fordi jeg 

1: aldri tok steget selv om vi nesten oppførte oss som kjærester. Det gled ut og følelsene forsvant fra begge.
2: jeg turte ikke å innrømme noe til han jeg liker, som viste interesse. Veldig vont å stenge inni seg. Han er også betydelig mindre tilgjengelig pga jobbene våre og vi er fra forskjellige land. 

Typisk nok, er han som er fra samme by som meg interessert åpenbart og alltid tilgjengelig. Jeg tenker jo hele tiden "hadde det bare vært han andre". Det er så typisk at den som egentlig passer best inn i livet ditt, er den minst attraktive. :( 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Gent82 skrev:

Hvis du aldri får 8,9&10'ere etter deg, så mulig du må ta en kikk på deg selv, mulig du er en femmer eller sekser..(og ikke 10 som du kanskje tror)?

Hvorfor antar man automatisk at folk tror de er tiere fordi de faller for pene mennesker? Selv vet jeg at jeg er godt under gjennomsnittet, men jeg kan desverre ikke styre hvem jeg forelsker meg i. 

Anonymkode: fa28d...b57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor antar man automatisk at folk tror de er tiere fordi de faller for pene mennesker? Selv vet jeg at jeg er godt under gjennomsnittet, men jeg kan desverre ikke styre hvem jeg forelsker meg i. 

Denne kommentaren går igjen hele tiden. Når ts skriver at hun får interesser fra menn hun ikke vil ha, så kommer alltid noen med den repeterte setningen: "du er nok ikke så pen som du selv tror". 
Dette er skrevet av småbitre kvinner som har blitt konkurrert ut av penere kvinner. Eller menn som bare får tilbud hos damer de ikke vil ha.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okey okey, tenkte bare å bidra med en annen vinkel

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er skrevet av småbitre kvinner som har blitt konkurrert ut av penere kvinner. Eller menn som bare får tilbud hos damer de ikke vil ha.

I dette tilfellet, ingen av dine eksempler.

Skrevet
På 7.8.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

TS

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet
On 8/7/2018 at 8:11 PM, AnonymBruker said:

Hmm.. er menn så enkle? blir de betatt bare du er hyggelig? da er det rart det er så mange single rundt omkring. 

Menn som ingen vil ha, som meg, er så enkle ja. Jeg blir betatt av ingenting, uansett hvor mye eller lite jeg forsøker eller ønsker det. Men er man utsultet så ser man det man vil, og da ser jeg lys i enden av hver jævla tunnel, selv om det er laaaaaangt igjen til enden. Men hadde jeg vært en ettertraktet/atraktiv mann, med muligheter for nærhet, forhold osv, så hadde jeg ikke blitt det. Har jeg oppmerksomheten til ei dame så er det ingen andre som får den.

Anonymkode: 6ece1...449

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

alle kvinner druker i menn. menn tar alt som er ;)

Anonymkode: e92d0...6ca

• Liker 1
Skrevet

Haha. Så desperate menn er. spiller ingen rolle om man er stygg, pen, middels pen, de aller fleste kvinner får nok av menn. Er jeg desperat nok kan jeg nesten ta hvem som helst selv. 

• Liker 2
Skrevet
On 8/7/2018 at 7:40 PM, AnonymBruker said:

Forstår virkelig ikke. Det fungerer aldri med de guttene jeg liker. De «kommer» heller ikke tilbake etter en periode uten kontakt eller når ting er avsluttet. Med gutter jeg liker halvveis eller friendsoner derimot. De kan holde på i evighet! Han ene for eksempel, har jeg dumpet 3 ganger i løpet av 1.5 år. Og han kommer tilbake hvergang! Vi har ikke engang hatt sex (han vil da), men burde kanskje ha skjønt nå at det er uaktuelt? 

Han andre friendsonet jeg og vi har pratet om det. Jaja, vi kunne være venner sa han. Men han prøver seg fortsatt. Ba meg ut på date senest i går. Jeg forstår ikke. Og 2-3 andre er fortsatt interesserte i sex selv om jeg har avvist dem flere ganger. Hva skjer?

Hehe....det er et overflod av single menn som klamrer seg fast til håpet om de få single damene som er igjen. Vil kalle det et luksusproblem for single damer i Norge :) menn kan ikke være venner med kvinner, selv om det går andre veien. Det håper jeg du begynner å lære? :)

• Liker 1
Skrevet

Først må vi nok prøve å finne ut av hvorvidt du bare lar deg facinere av det du ikke kan få, dvs. at "problemet" ditt i virkeligheten er at en mann du kan få, automatisk blir uinteressant.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Gent82 skrev:

Jeg får 7,8'ere etter meg. Vil si at jeg ligger på 8/9, aldri hatt problemer med å få menn egentlig. Men heller hvordan "beholde" enkelte av dem. 

TS

Anonymkode: c5878...01e

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, æøå* skrev:

Hvor gammel er du?

Jeg er 25. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, har du egentllig forresten sett på mønsteret? Blir du alltid avvist av menn du liker? Mens de du ikke vil ha, vil ha deg? Hva er du kanskje ikke har som disse mennene vil ha/ikke ha? Er det andre typer damer å se med mennene du vil ha? 

Hvordan er disse mennene du vil ha/ikke ha? hva legger du vekt på?

Hos meg har det ikke klaffet med de jeg liker, fordi jeg 

1: aldri tok steget selv om vi nesten oppførte oss som kjærester. Det gled ut og følelsene forsvant fra begge.
2: jeg turte ikke å innrømme noe til han jeg liker, som viste interesse. Veldig vont å stenge inni seg. Han er også betydelig mindre tilgjengelig pga jobbene våre og vi er fra forskjellige land. 

Typisk nok, er han som er fra samme by som meg interessert åpenbart og alltid tilgjengelig. Jeg tenker jo hele tiden "hadde det bare vært han andre". Det er så typisk at den som egentlig passer best inn i livet ditt, er den minst attraktive. :( 

Ja, blir som regel avvist, etterhvert. Men så snakker vi om menn med god selvtillit, som har livet sitt på plass osv. Kanskje jeg ikke er bra nok i deres øyner? Jeg liker ambisiøse og jordnære menn. Som har sunne hobbyer annet enn fest og fyll. Karriere- og familieorientert (som meg). Det synes jeg er sexy.

De jeg ikke vil ha, de er som regel veldig glad i fest og fyll. De er kjekke, men mangler andre kvaliteter. Føler de liker meg fordi jeg er ambisiøs og ordentlig, uten å være helt A4 kjedelig. Og selvfølgelig fordi de er tiltrukket av det ytre. 

Kanskje du er redd for å bli avvist/såret? Jeg får heller ikke lyst på en fyr om han er tilgjengelig 24/7. Da føler jeg at han enten ikke har et liv ved siden av, er desperat eller got no options.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...