Gå til innhold

Jeg «drukner» i tilbud... fra gutter jeg ikke vil ha

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår virkelig ikke. Det fungerer aldri med de guttene jeg liker. De «kommer» heller ikke tilbake etter en periode uten kontakt eller når ting er avsluttet. Med gutter jeg liker halvveis eller friendsoner derimot. De kan holde på i evighet! Han ene for eksempel, har jeg dumpet 3 ganger i løpet av 1.5 år. Og han kommer tilbake hvergang! Vi har ikke engang hatt sex (han vil da), men burde kanskje ha skjønt nå at det er uaktuelt? 

Han andre friendsonet jeg og vi har pratet om det. Jaja, vi kunne være venner sa han. Men han prøver seg fortsatt. Ba meg ut på date senest i går. Jeg forstår ikke. Og 2-3 andre er fortsatt interesserte i sex selv om jeg har avvist dem flere ganger. Hva skjer?

Anonymkode: 2286c...9cc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange gutter/menn er litt gærne, skjønner du. Fun fact.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De har vel ikke andre tilbud da. Og du er hyggelig mot dem... Så enkelt er det vel dessverre ofte.

Anonymkode: be338...acc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår virkelig ikke. Det fungerer aldri med de guttene jeg liker. De «kommer» heller ikke tilbake etter en periode uten kontakt eller når ting er avsluttet. Med gutter jeg liker halvveis eller friendsoner derimot. De kan holde på i evighet! Han ene for eksempel, har jeg dumpet 3 ganger i løpet av 1.5 år. Og han kommer tilbake hvergang! Vi har ikke engang hatt sex (han vil da), men burde kanskje ha skjønt nå at det er uaktuelt? 

Han andre friendsonet jeg og vi har pratet om det. Jaja, vi kunne være venner sa han. Men han prøver seg fortsatt. Ba meg ut på date senest i går. Jeg forstår ikke. Og 2-3 andre er fortsatt interesserte i sex selv om jeg har avvist dem flere ganger. Hva skjer?

Så du dumper en du ikke liker 3 ganger i løpet av 1.5 år fordi.....du er slem? Forstår ikke hvorfor du har noe med han å gjøre når du vet at du ikke vil ha han, du liker vel bare å såre andre?

Kanskje de du vil ha ikke vil ha deg fordi du ikke er en bra person?

Anonymkode: 05a87...e18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med "date" mener han vel ikke bare gå på kafe? Trenger ikke å være date på den måten at han vil bli sammen med meg. 
Har jo også noen som alltid kommer tilbake etter en tid, ved å ta kontakt. De har holdt på i mange år, har kjærester en periode, så blir det slutt og de har en ny , så blir det slutt og de skriver. Han her tror eg ikke er ute etter noe seriøst. Han liker bare å sitte å skrive generelt. Jeg tror ikke han tar kontakt fordi han er så veldig intreressert i meg, da hadde han nok vært mer aktiv. Han var veldig aktiv for mange år siden, også når han hadde kjæreste prøvde han seg på meg. Han hadde ikke sperrer. Jeg ble med han hjem, så film, plutselig drar han frem pikken. Tar hendene under geneseren min for å ta på pupper osv.. har kuttet han helt ut.

Anonymkode: a5a19...2bc

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Gent82 skrev:

Mange gutter/menn er litt gærne, skjønner du. Fun fact.

Jeg vil belønne deg for at du ikke er en av de frekke på forumet, som prøver å trykke andre ned. Det er en sjeldenhet her.

Anonymkode: f1af4...0b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har vel ikke andre tilbud da. Og du er hyggelig mot dem... Så enkelt er det vel dessverre ofte.

De trenger ikke tilbud, de tilbyr seg til mange på en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De trenger ikke tilbud, de tilbyr seg til mange på en gang. 

Det er sikkert riktig. Men min erfaring er at mange menn liker dem som er hyggelige og gir dem oppmerksomhet  - selv om det er kommunisert at det ikke kan bli et forhold.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til min verden 😂

Folk kommenterer alltid at jeg må ta det som et kompliment at menn finner meg interessant, men det betyr da null og niks at en mann jeg ikke liker, liker meg.

Anonymkode: c8c56...22a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Velkommen til min verden 😂

Folk kommenterer alltid at jeg må ta det som et kompliment at menn finner meg interessant, men det betyr da null og niks at en mann jeg ikke liker, liker meg.

Anonymkode: c8c56...22a

Sånn har jeg det også. Betyr ikke noe for meg at en mann liker meg hvis jeg ikke liker han tilbake...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du dumper en du ikke liker 3 ganger i løpet av 1.5 år fordi.....du er slem? Forstår ikke hvorfor du har noe med han å gjøre når du vet at du ikke vil ha han, du liker vel bare å såre andre?

Kanskje de du vil ha ikke vil ha deg fordi du ikke er en bra person?

Fordi han har ikke de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Men vi liker hverandres selskap, har mye tilfelles og god kjemi. Han ble «dumpet» de gangene jeg møtte andre som jeg likte bedre. Men så har han kommet tilbake selv gang på gang da. Men det har kun vært aktuelt med kontakt de gangene jeg ikke datet noen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Legger du igjen smuler av håp når du avviser? Det gjorde jeg før fordi jeg var redd for å såre. "Det er ikke rette tiden akkurat nå", f.eks. Da kom de etter noen mnd for å lure på om det endelig var rett tid. 

Når man dumper så dumper man hardt og kontant, å legge igjen falske håp er veeeldig dumt.

Anonymkode: 471eb...6ca

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han har ikke de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Men vi liker hverandres selskap, har mye tilfelles og god kjemi. Han ble «dumpet» de gangene jeg møtte andre som jeg likte bedre. Men så har han kommet tilbake selv gang på gang da. Men det har kun vært aktuelt med kontakt de gangene jeg ikke datet noen.

TS

Du må kutte dem tvert. De aner håp når du finner på ting med dem. 

Endret av wintergirl
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert riktig. Men min erfaring er at mange menn liker dem som er hyggelige og gir dem oppmerksomhet  - selv om det er kommunisert at det ikke kan bli et forhold.

Hmm.. er menn så enkle? blir de betatt bare du er hyggelig? da er det rart det er så mange single rundt omkring. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

For en sørgelig kar som lar seg utnytte av noen så kynisk som deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hadde ts vært en mann hadde det vært myyyye mer kjefting enn det er her nå. 
Jeg synes da disse mennene må ta deg på ordet. De ber nesten om det selv. Jeg har også menn i kretsen som det kan virke som er på plass så fort jeg tar kontakt. Nå gjør jeg ikke det. For jeg har skjønt at noen var interessert, så var ikke jeg det og vi bruker ikke tid sammen lenger. De tar ikke kontakt lenger. Jeg vil ikke holde på håpet deres. Men jeg hadde aldri kommet tilbake gang på gang om en mann behandlet meg slik som han behandler deg. 

Har forresten en etter meg nå, som jeg møter på kafe (fordi han ber meg). Jeg vil ikke virke innbilsk, og sier selvfølgelig ikke at jeg ikke vil bli sammen. Tenk om han bare ser på meg som venn. Men han sender melding hver dag, flere ganger om ting som er totalt uinteressant. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. er menn så enkle? blir de betatt bare du er hyggelig? da er det rart det er så mange single rundt omkring. 

Det er nok kvinnene som er mest kresne, og derfor ikke inngår forhold med alle menn de er i kontakt med.

AnonymBruker
Skrevet

Er du 14?

Anonymkode: 62a0d...2a6

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger du igjen smuler av håp når du avviser? Det gjorde jeg før fordi jeg var redd for å såre. "Det er ikke rette tiden akkurat nå", f.eks. Da kom de etter noen mnd for å lure på om det endelig var rett tid. 

Når man dumper så dumper man hardt og kontant, å legge igjen falske håp er veeeldig dumt.

Anonymkode: 471eb...6ca

Jeg har bare sagt at vi holder ting på et vennskapelig nivå, and that’s it. Det blir ikke noe mer enn det, og han var forståelsesfull. Skjønner ikke hva problemet er da? Har også vært ærlig de gangene jeg datet andre. I mitt hodet så ER vi jo bare venner. Men de gangene jeg måtte dumpe/kutte kontakt så var det fordi han prøvde seg/behandlet meg som mer enn bare venn. Og det er slitsomt.

TS

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg det også. Betyr ikke noe for meg at en mann liker meg hvis jeg ikke liker han tilbake...

Enig. Jeg blir egentlig bare frustrert! Hvorfor kan ikke det heller være motsatt? At det er gutter JEG liker som løpet etter meg.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...