Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke råd til 1 ml, men alle jeg leser om som bare tok 0,5 ml angrer siden det gikk ut med en gang. Går det an å ta f.eks 0,8 ml og bare betale for det, eller betaler man for 1 ml uansett så lenge det er over 0,5 ml? 

Anonymkode: c1e05...b86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må du kjøpe 1 ml.  Jeg pleier det og så legger de inn 0,7-8 ml.

Anonymkode: 1f30c...753

AnonymBruker
Skrevet

Kynisk navn på det produktet 

Anonymkode: 82753...bab

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Da må du kjøpe 1 ml.  Jeg pleier det og så legger de inn 0,7-8 ml.

Anonymkode: 1f30c...753

Takk for svar, var det jeg tenkte.. er det teosyal du har, og syns du isåfall at det varer lenger enn Restylane? 

AnonymBruker
Skrevet

Teosyal kiss anbefales ikke. Det er den «billigste» formen for leppefiller og holder seg ikke godt på plass der den skal være. Har selv tatt det og endte med at teosyalen «fløt» utover og oppover leppene, og det var visst ganske vanlig. Så to år etter jeg tok teosyal, så kjenner hun nye jeg går til at det fortsatt ligger noe igjen i overleppen, altså ikke der hvor det egentlig skal ligge. Har nå juvaderm, som er noe hardere enn teosyal, men det holder seg på plass og ser fantastisk ut! Er dyrere, men verdt det! 

Anonymkode: 39a71...e21

Skrevet
På 9.8.2018 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Teosyal kiss anbefales ikke. Det er den «billigste» formen for leppefiller og holder seg ikke godt på plass der den skal være. Har selv tatt det og endte med at teosyalen «fløt» utover og oppover leppene, og det var visst ganske vanlig. Så to år etter jeg tok teosyal, så kjenner hun nye jeg går til at det fortsatt ligger noe igjen i overleppen, altså ikke der hvor det egentlig skal ligge. Har nå juvaderm, som er noe hardere enn teosyal, men det holder seg på plass og ser fantastisk ut! Er dyrere, men verdt det! 

Siden juvederm er hardere, kan du kjenne at noe ligger inni leppa di når du gaper, kysser, smiler osv?

Anonymkode: 7cbb6...087

Skrevet
On 8/9/2018 at 4:23 PM, AnonymBruker said:

Huff da, dette skulle jeg lest litt før.. Gikk for teosyal, så får bare håpe det blir bra 😑

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da, dette skulle jeg lest litt før.. Gikk for teosyal, så får bare håpe det blir bra 😑

Hvor mye tok du da? Og kan du kjenne filleren inni der når du kysser, drikker av et glass osv for eksempel? Akuratt nå er det vel hovent om du nettopp tok det, men si fra åssen det føles etterhvert da og om du er fornøyd med mengden du tok eller ikke.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye tok du da? Og kan du kjenne filleren inni der når du kysser, drikker av et glass osv for eksempel? Akuratt nå er det vel hovent om du nettopp tok det, men si fra åssen det føles etterhvert da og om du er fornøyd med mengden du tok eller ikke.

1 ml. Nå kjenner jeg den hele tiden siden det enda er hovent, men er litt bekymret over hvor hovent det er OVER leppa, men ikke leppene i seg selv, håper ikke filleren har lagt seg for langt opp 😐 skal si ifra når hevelsen legger seg :) 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 ml. Nå kjenner jeg den hele tiden siden det enda er hovent, men er litt bekymret over hvor hovent det er OVER leppa, men ikke leppene i seg selv, håper ikke filleren har lagt seg for langt opp 😐 skal si ifra når hevelsen legger seg :) 

Supert hold oss oppdatert :) Får håpe hevelsen din blir bedre snart!

Skrevet

Jeg kjenner ikke til dette produktet, men jeg tok juvederm i vår, 0,5 ml fordi jeg ville ha en naturlig look og var livredd for duckface. Når hevelsen gikk ned så jeg absolutt ingen forskjell, så det var bortkastede penger for min del. Neste gang skal jeg ta 1 ml, men har ikke råd nå.

Anonymkode: 16beb...b24

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke til dette produktet, men jeg tok juvederm i vår, 0,5 ml fordi jeg ville ha en naturlig look og var livredd for duckface. Når hevelsen gikk ned så jeg absolutt ingen forskjell, så det var bortkastede penger for min del. Neste gang skal jeg ta 1 ml, men har ikke råd nå.

Anonymkode: 16beb...b24

Er dette inntrykket jeg også har. At alle som tar 0,5 blir skuffa. Og at mange som tar 1ml også blir det.
Jeg tenker at hvis jeg skal gjennomføre å ta det så kommer jeg til å ta minst 1,5 ml helst 2, for å få synlig volum og ikke bare noen rare harde små kanter.

Skrevet
On 8/13/2018 at 3:30 PM, AnonymBruker said:

Supert hold oss oppdatert :) Får håpe hevelsen din blir bedre snart!

Har fortsatt litt hevelse, spesielt om morgenen, men det jeg kan fortelle så langt er at jeg verken er fornøyd eller misfornøyd, og tenker at dette gjør jeg ikke igjen, men greit å ha prøvd :) ser leppene er litt større, men de ser jo ikke like fine ut som naturlige store lepper, og det tror jeg alle håper på men nesten ingen får?! :vetikke: så en venninne med nye lepper i dag, og hun hadde direkte nebb med masse filler i leppekanten bare, ikke det hun hadde håpet på heller akkurat 😛 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fortsatt litt hevelse, spesielt om morgenen, men det jeg kan fortelle så langt er at jeg verken er fornøyd eller misfornøyd, og tenker at dette gjør jeg ikke igjen, men greit å ha prøvd :) ser leppene er litt større, men de ser jo ikke like fine ut som naturlige store lepper, og det tror jeg alle håper på men nesten ingen får?! :vetikke: så en venninne med nye lepper i dag, og hun hadde direkte nebb med masse filler i leppekanten bare, ikke det hun hadde håpet på heller akkurat 😛 

De to-tre første dagene er man hoven og har mer "nebb" .og de er litt stive et par uker før de blir myke og mer "naturlig " ,og da kan man ikke se det. Gi det tid. 

Anonymkode: 1ba8a...585

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

De to-tre første dagene er man hoven og har mer "nebb" .og de er litt stive et par uker før de blir myke og mer "naturlig " ,og da kan man ikke se det. Gi det tid. 

Anonymkode: 1ba8a...585

Jeg var hoven med nebb i hele 12 dager, nå ser jeg normal ut, og leppene er nesten like små som utgangspunktet. Venninnen min har hatt leppene i minst 2 uker så hun har nok vært uheldig som ser slik ut enda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...