AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #21 Skrevet 7. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte 2 fuckboys denne sommeren. Ikke noe å skryte over. Anonymkode: 73ed1...9b1 Det var jeg heldigvis spart for. Men det er kjedelig å ikke møte noen jeg liker. Vil møte en kjekk og snill og rolig en, som er god å prate med og vil nyte livet med meg. Det burde da ikke være så vanskelig å finne. Anonymkode: 1985e...7c3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #22 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke aktiv på nettdating og hadde ikke sett for meg at jeg skulle møte noen denne sommeren, men så dro jeg ut på den lokale puben med vennene mine, var ikke planlagt og var veldig spontant, og da møtte en meget kjekk danske som jeg nå skal på date med på fredag 😄🙌 Vi tilbringte hele natta sammen etter utestedet stengte, med bading og skogstur og blåbærplukking kl 07 på morgenen i kjole og høye hæler i pissregn😂 Kom hjem med våt kjole, lyng i skoene og blåbær i trynet. Da tenkte jeg bare at DETTE må bli bra. Anonymkode: 2dd20...184 Så søtt Anonymkode: 1985e...7c3 1
Gjest gjestvest Skrevet 7. august 2018 #23 Skrevet 7. august 2018 Når en går og venter på at noe en inderlig ønsker skal skje og er utålmodig virker tiden å gå sakte. Noe som igjen fører til frustrasjon. En føler at ting er urettferdig. Mitt forslag er at du endrer fokus fremfor å tenke på å finne noen. Du vil da kunne finne den roen du trenger. Roen i deg vil dessuten gjøre deg attraktivt for motsatt kjønn. Og plutselig dukker han opp når du minst aner det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #24 Skrevet 7. august 2018 6 minutter siden, gjestvest skrev: Når en går og venter på at noe en inderlig ønsker skal skje og er utålmodig virker tiden å gå sakte. Noe som igjen fører til frustrasjon. En føler at ting er urettferdig. Mitt forslag er at du endrer fokus fremfor å tenke på å finne noen. Du vil da kunne finne den roen du trenger. Roen i deg vil dessuten gjøre deg attraktivt for motsatt kjønn. Og plutselig dukker han opp når du minst aner det. Jeg skjønner det, men jeg har ikke vært utålmodig eller fokusert ensidig på det. Det er først nå når sommeren er på slutten, at jeg kjente på dette. Anonymkode: 1985e...7c3
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2018 #25 Skrevet 8. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, men jeg har ikke vært utålmodig eller fokusert ensidig på det. Det er først nå når sommeren er på slutten, at jeg kjente på dette. Anonymkode: 1985e...7c3 Det er nok fordi du tenker at det skal skje om sommeren. Du skriver: " Nok en sommer uten at noe skjedde ". Det behøver ikke å skje om sommeren.
Ramona Skrevet 8. august 2018 #26 Skrevet 8. august 2018 "Nok en sommer" indikerer at hun har ventet lenge, kanskje flere år? Det er jo vanlig å tenke at det er lettere å møte noen om sommeren, når folk er i bedre humør, brune og freshe og har ferie. Det er ikke noe galt i å ønske seg en kjæreste. Betyr ikke at hun er desperat heller. Nå må folk skjerpe seg litt i denne tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #27 Skrevet 8. august 2018 Velkommen til min sommer 😕 Må vel bare slå meg til ro med å være evig singel og uønsket, men det er vel ikke så mye å gjøre med saken. Anonymkode: 0f5b0...5df
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #28 Skrevet 8. august 2018 Skjønner følelsen din! Men det at du ikkenoe truffet noen enda betyr heldigvis ikke at det ikke vil skje ☺️ Sommerforelskelse er fint, men det er ikke sånn at «sesongen» nå er over! Høsten er ei fin tid for romantikk! Ikke gi opp, det er en dårlig dag, (kanskje en litt dårlig sommer), men ikke et dårlig liv 😘 Anonymkode: e7737...3fb
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #29 Skrevet 8. august 2018 Men hvorfor må det være om sommeren? Jeg treffer aldri noen om sommeren egentlig.. Folk er gjerne opptatt med egne ting da, drar på ferie osv. Mange av de du gjerne får match med på Tinder osv. er kanskje bare innom på ferie, eller så bor de egentlig et annet sted og er hjemme for sommeren. Men da jakter de gjerne ikke etter noen der du bor. Høst/vinter er like fin tid å treffe noen. Da er man gjerne litt smådeprimert pga. været, og savner noen man kan være inne og kose med. Anbefaler deg å prøve like mye hele året, og bare være tålmodig. Så skjer det plutselig! (Ja, jeg vet om folk som har vært singel hele livet så og si, og så har de truffet noen når de minst ventet det). Anonymkode: 928f8...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå