uipui Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hei, Jeg har flyttet inn i ny leilighet nå og har fått ansvaret for å fikse internettet. I de to leilighetene jeg har bodd i tidligere har jeg hatt get og det er egentlig bare det jeg har erfaring med å ha, men i bygården vi flytter inn i nå så er det ikke get og jeg må da finne noe annet. Jeg har forsøkt å søke meg litt frem og har vel funnet ut at både ice og homenet er dårlige, Nextgentel har miksede reviews og det samme med telenor. Jeg har telenor på telefonen og er fornøyd med det og med kundeservice, men de virket ganske dyre, både med at jeg måtte kjøpe en telenor router selv om vi har en generell en fra før av som fungerte fint til get modemet og at prisen generelt var litt dyr. Vi er studenter så vil jo noe billig, men vil jo heller ikke ha masse problemer og måtte ringe kundeservice hele tiden. Vi er tre personer i kollektivet så lurte også på hva som anbefales av 10 eller 20 i hastighet, jeg tenkte 10 var nok, men telenormannen ville ha meg til å velge 20. Har noen erfaring med det?
uipui Skrevet 8. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2018 Takk! Vi gjør det. Gikk for telenor, viste seg at han jeg snakket med først på kundeservice hadde gitt masse feil informasjon som var hvorfor det hørtes så dyrt ut. Men nå har vi fått en bra deal
Traktor Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Jeg forstår det slik at alle disse tilbyderne du har sett på kommer til å levere internett over det samme gamle kobbernettet. Sånn sett er det egentlig et fett hvem du velger med tanke på sannsynligheten for problemer. Det som derimot har noe å si er tilbydernes kundesørvis og hvor lang tid de bruker på å sende ut sørvismann når ting faktisk går galt. Men ice leverer vel bare mobilt bredbånd? Så det blir jo noe helt annet enn de andre både på godt og vondt avhengig av bruken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå