AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 De siste dagene har jeg blitt ringt I ETT av ulike nummer. Noen begynner på 21, noen 23 andre er 66 og 400. Blokkerer etterhvert som de ringer, men de ringer jo fra "ørten" ulike nr!!! Blir gal! Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig blir ringt "ihjel"! Må jeg bare bytte nr for å få fred? Anonymkode: 41bed...2ef
tdm900 Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Registrer tlfnr hos Nrønnøysundregistrene, da blir de etter hvert borte. Og de få som måtte ringe kan du blokkere. Last også inn appen 1881, og still den slik at du blir advart når det ringer fra nr som inneholder visse nr.
Muskath Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Nummeret ditt er sikkert blitt frigitt til en eller annen liste. Be de stryke deg fra lista og bare legg på. Da gir deg seg etter hvert. Og registrer deg hos Brønnøysundregisteret at du ikke vil stå på noen liste.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, Muskath skrev: Nummeret ditt er sikkert blitt frigitt til en eller annen liste. Be de stryke deg fra lista og bare legg på. Da gir deg seg etter hvert. Og registrer deg hos Brønnøysundregisteret at du ikke vil stå på noen liste. Jeg har aldri registrert meg hos Brønnøysund-registeret, men likevel blir jeg ekstremt sjeldent kontaktet av noen selgere. Anonymkode: 645fd...30b
Muskath Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri registrert meg hos Brønnøysund-registeret, men likevel blir jeg ekstremt sjeldent kontaktet av noen selgere. Anonymkode: 645fd...30b Noen ganger er det sånn ja. Jeg aner ikke hvordan de lager disse listene sine, jeg sto på en liste med min ene telefon en periode, men det varte ikke lenge heldigvis. Tror telefonoperatørene er blitt mindre slepphendte med å gi ut nummer kanskje.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri registrert meg hos Brønnøysund-registeret, men likevel blir jeg ekstremt sjeldent kontaktet av noen selgere. Anonymkode: 645fd...30b Og jeg har vært registerert i mange år, oppdaterer info hvert år og får sikkert en telefonselger i mnd. Og da gir de seg jo ikke selv om jeg blokkerer nummeret. Anonymkode: 96388...5a4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Står på lista i Brønnøysundregisteret, men det hjelper tydeligvis ikke. Har også 1881 appen, men synes den funker dårlig. Får ingen info opp når disse ringer, og jeg må selv søke de opp. Kommer til å si opp 1881, gidder ikke betale for noe som ikke fungerer (og, ja: jeg har huket av for den i innstillinger). Blir bare så utrolig lei av dette maset. Telefonsalg burde vært forbudt!!! Anonymkode: 41bed...2ef
herzeleid Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 Hatt en voldsom oppsving den siste tiden jeg og. De siste to ukene har det ringt fra en strømleverandør hver eneste arbeidsdag, og siden jeg ikke bruker privat telefon på jobben prøver de stadig igjen dagen etter, i arbeidstiden selvfølgelig. Det jeg synes kanskje er hakket mer ufint var at jeg umiddelbart etter å ha glemt en telefonregning ble oppringt av et selskap som ville tilby meg "gode lån".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå