Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 #1 Del Skrevet 7. august 2018 Epok forsvant og jeg gikk over til Skruf super white fresh og G4 nr 3 Fu Zn. Disse er også laget av plantefibre tilsatt nikotin. Hvorfor blir da ikke disse også trukket tilbake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Del Skrevet 7. august 2018 Tusen takk for tipset!!! Vært i sorg over at epok ikke finnes i butikk mer Anonymkode: 0799f...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Del Skrevet 7. august 2018 Fordi politikerne er idioter og ville gå etter et produkt som vokste i popularitet. Det er null hold i svadaet de kommer med som begrunnelse. Alle jeg kjenner som snuser, har gått over til epok. Men seg selv også. Takk gud for Sverige. Blånekter å kjøpe snus i norge. Anonymkode: a3bc6...56b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Del Skrevet 7. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tipset!!! Vært i sorg over at epok ikke finnes i butikk mer Anonymkode: 0799f...472 TAKK her også. Rett til butikken! Anonymkode: 7edee...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Del Skrevet 7. august 2018 Nei, faen. Det er jo tobakk i begge de også- Anonymkode: 7edee...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg kjøpte epok i dag! Anonymkode: fd182...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #7 Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte epok i dag! Anonymkode: fd182...756 Ja, men de er tilsatt tobakk igjen. Anonymkode: 7edee...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 7. august 2018 Tips her, mye billigere snus: Betaler med vipps, er i postkassa på ca 3 dager. https://www.msorensen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #9 Del Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men de er tilsatt tobakk igjen. Anonymkode: 7edee...9eb 😓 Smakte det samme da. Anonymkode: fd182...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte epok i dag! Anonymkode: fd182...756 Var snusen helt hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, faen. Det er jo tobakk i begge de også- Anonymkode: 7edee...9eb Ikke i skrufen, bare plantefiber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #12 Del Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, Peonjenta said: Var snusen helt hvit? Jepp, men den røde synes jeg har mindre fruktsmak nå enn tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #13 Del Skrevet 7. august 2018 Slutt med faenskapen. Snus er fryktelig usexy. Kjøpe snus over nett høres suspekt ut. Blir som å smugle det, for det er sikkert ikke norsk selv om nettbutikken er norsk. Anonymkode: 10568...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #14 Del Skrevet 7. august 2018 Skruf super white fresh inneholder forresten tobakk, så sikkert derfor den fremdeles er i salg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15 Del Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slutt med faenskapen. Snus er fryktelig usexy. Kjøpe snus over nett høres suspekt ut. Blir som å smugle det, for det er sikkert ikke norsk selv om nettbutikken er norsk. Anonymkode: 10568...172 Har bestilt 4-5 ganger og det er ekte vare bare billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #16 Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Har bestilt 4-5 ganger og det er ekte vare bare billigere. Tviler ikke på at det er ekte. Men de sender vel fra utlandet? Bestiller man mer enn kvota blir det vel det samme som å smugle. Anonymkode: 10568...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 Forfatter #17 Del Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, Superblomst skrev: Skruf super white fresh inneholder forresten tobakk, så sikkert derfor den fremdeles er i salg? Ja så det nå. Men det står sist på boksen så jeg tipper det er minimalt. Glad Epok ice blue er tilbake, det er den beste av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 7. august 2018 #18 Del Skrevet 7. august 2018 fordi politikerne ikke eier logikk. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor de trekker den. Men Norge har det med å forby de merkligste greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #19 Del Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tviler ikke på at det er ekte. Men de sender vel fra utlandet? Bestiller man mer enn kvota blir det vel det samme som å smugle. Anonymkode: 10568...172 Nei, sendes fra norge. Greit å lese seg opp før man er bastant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. august 2018 Forfatter #20 Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler ikke på at det er ekte. Men de sender vel fra utlandet? Bestiller man mer enn kvota blir det vel det samme som å smugle. Anonymkode: 10568...172 Jeg bestiller aldri over 10 bokser så den problemstillingen har jeg ikke. Boksene koster over 20 kr mindre pr boks enn i dagligvaren og de har fri frakt så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå