Gå til innhold

Når er det egentlig man skal slå til og be noen med ut på en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 26 som aldri har helt greid dette med flørting og slik, og får som regel (les: alltid) nei når jeg spør noen med ut på en date og har vel innsett at jeg enten ser helt jævlig ut, eller at jeg bare er den minst sjarmerende mannen i Norge. Jeg er jo med når ting skjer, er sosial, får folk til å le litt nå og da og er generelt hyggelig å være med vil jeg jo tro, men så har jeg jo ikke spurt noen om hvordan de faktisk opplever meg.
Så for å komme til saken. Jeg har som regel pleid å bli kjent med en dame før jeg har invitert hun med på noe, siden jeg for min egen del har foretrukket å vite litt om dem, se at vi har litt felles interessert, etc. før jeg har spurt de med ut. Dette er tydeligvis ikke veien å gå siden jeg aldri har fått ett eneste ja til verken date eller noe annet på denne måten. Jeg bestemte meg så for å prøve å være kjappere på å be med ut for å gjøre noe ved å slå til etter å bare ha truffet på hverandre et par ganger (feks på en fest begge var på). Ingen av delene her har egentlig fungert for min del, men det er sikkert fordi jeg ikke greier å skape noen spenning ved å flørte (siden jeg ikke aner hvordan man flørter) og derfor er de ikke interessert i å se om det kan bli noe mer.

Mitt spørsmål er vel egentlig, som det står i overskriften. Når er det man egentlig bør be noen med ut på date (type en kaffe/øl etc)? Hva burde man gjøre og ikke gjøre før man "slår til"?

Anonymkode: bb367...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...