Gå til innhold

Post i butikk eller postkontoret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å sende en pakke på 11 kilo, og lurer da på, kan jeg sende den igjennom post i butikk eller må jeg dra til et postkontor? 

Er fotgjenger så håper jeg ikke må dra pakken helt til byen. 

Anonymkode: f438d...91f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri levert pakke i butikk før, så håper noen kan svare. 
Finner ikke info om dette på posten.no 

Gjest Cocosa
Skrevet (endret)

Klart du kan levere i post i butikk. Det er jo derfor de er der. Mange steder er dette det eneste alternativet.

Endret av Cocosa
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cocosa skrev:

Klart du kan levere i post i butikk. Det er jo derfor de er der. Mange steder er dette det eneste alternativet.

Tusen takk for svar  :) 

AnonymBruker
Skrevet

Post i butikk tar imot pakker og brev akkurat som et postkontor. Den største forskjellen er at de ligger i en butikk, og deler personale med denne. 

Anonymkode: 514ae...f64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å sende en pakke på 11 kilo, og lurer da på, kan jeg sende den igjennom post i butikk eller må jeg dra til et postkontor? 

Er fotgjenger så håper jeg ikke må dra pakken helt til byen. 

Postkontor finnes knapt igjen, fordi post i butikk har tatt over for postkontorene. Tjenstene post i butikk utfører er stort sett de samme som de postkontorene utfører pakkesending er den sammen.

Gå inn på posten.no og finn fraktprisene. Skriver du ut pakkelappen selv og betaler på nett, så blir pakken billigere å sende. 

Anonymkode: c401c...f90

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Postkontor finnes knapt igjen, fordi post i butikk har tatt over for postkontorene. Tjenstene post i butikk utfører er stort sett de samme som de postkontorene utfører pakkesending er den sammen.

Gå inn på posten.no og finn fraktprisene. Skriver du ut pakkelappen selv og betaler på nett, så blir pakken billigere å sende. 

Anonymkode: c401c...f90

Okay :) 
Da skal jeg se om jeg finner skriveren min også. Takker 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...