Gå til innhold

Jeg blir trist, av å ikke føle at jeg er glad i noen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før kjente jeg at jeg elsket hunden min, og jeg veit at gjør det innerst inne, men jeg klarer ikke å føle det. Jeg lever kun for hunden min. Og gjør alt man skal, men jeg kjenner ikke noe følelser. Hunden får masse tur, kos, stell, mat og blir lekt med. Den er aldri alene hjemme. Jeg har gitt opp meg selv, men det er trist at jeg er sånn her. 

Anonymkode: 43b4f...daa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du deprimert? Hvorfor føler du ikke noe lenger?

Anonymkode: 05ab4...b3f

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du deprimert? Hvorfor føler du ikke noe lenger?

Anonymkode: 05ab4...b3f

Ja, men det er ikke nytt. Jeg har vært det i mange år. Jeg vet ikke.  Jeg kjenner ikke at jeg er glad i hunden, eller bryr meg om noen.  Jeg føler meg så jævla tom. Jeg venter bare på at jeg kan dø, jeg er ferdig med å leve. Det er slik jeg føler det. Ingenting betyr noe lenger. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg også har det slik ts. Jeg har vært til utredning og venter på resultater. 
Jeg føler ikke jeg er glad i mamma, søsknene mine eller andre. Har en kollega som jeg har åpnet meg for som betyr litt for meg, men har jo ikke annen relasjon til henne enn jobb liksom og hun har annet nettverk og barn i tillegg. Dessuten er hun 10 år eldre.

Jeg er glad i 1 person, og det er han eg liker, men som jeg har ødelagt litt forholdet til pga jeg hater meg selv. 
Er også lei av å være følelsesflat. Jeg føler stort sett sinne eller ingenting/tristhet. 

Anonymkode: 511b5...508

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg også har det slik ts. Jeg har vært til utredning og venter på resultater. 
Jeg føler ikke jeg er glad i mamma, søsknene mine eller andre. Har en kollega som jeg har åpnet meg for som betyr litt for meg, men har jo ikke annen relasjon til henne enn jobb liksom og hun har annet nettverk og barn i tillegg. Dessuten er hun 10 år eldre.

Jeg er glad i 1 person, og det er han eg liker, men som jeg har ødelagt litt forholdet til pga jeg hater meg selv. 
Er også lei av å være følelsesflat. Jeg føler stort sett sinne eller ingenting/tristhet. 

Anonymkode: 511b5...508

Jeg trenger ikke en diagnose, eller utredning. Jeg var ikke født slik. Jeg var ikke slik tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...