AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Litt flaut å spørre, så tar denne som AB. Jeg har kommet inn på master i helse og sosialinformatikk. Håper noen som har tatt denne masteren kan svare meg. Jeg har ikke helt forstått hva man kvalifiserer seg for med denne masteren, og lurer på om det er slik at man blir mer attraktiv i f.eks. BUP og PPT med denne utdannelsen? Og hvis ikke, hva slags stillinger kvalifiserer man til? Anonymkode: 75f7c...76f
Gjest studentmammaen Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Det pleier jo stå under utdannelsen på nettsiden til den aktuelle skolen?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, studentmammaen skrev: Det pleier jo stå under utdannelsen på nettsiden til den aktuelle skolen? Joda. Men alt er så vagt, så skjønner ikke helt allikevel. Kan umulig være et populært studie med tanke på at det kun er én skole som tilbyr det, og det fremdeles er ledige plasser av de 35 som tilbys.. Får bare vente å se, blir nok spennende lell 😊 Anonymkode: 75f7c...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå