Gå til innhold

må sone for fyllekjøring.. noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har fått innkallelsen i posten, må sone 30 dager i fengsel fordi jeg fyllekjørte en bitteliten strekning...utrolig teit! lurer på om noen vil dele erfaringer hvis noen har har sittet inne eller kjenner noen som har sittet inne, skal visst på åpen soning og lurer på om man får privatliv? må man dele rom med en annen innsatt?? håper ikke det

Anonymkode: 2b0b7...7da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

utrolig teit!

Bra at du innser selv at du gjorde noe teit, for da blir det trolig lettere å komme seg gjennom de 30 dagene. Har ikke erfaring med det selv, men det kommer til å gå helt fint. Må du dele rom/celle med noen så er det ikke noen vei utenom, så da er det bare å gjøre det beste av det de 30 dagene du skal være der. :)

• Liker 15
Skrevet

Ja så utrolig teit da. Hadde vært enda teitere om du krasjet og drepte noen.  :balltre:   Du skulle hatt mye lengre straff!

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Peonjenta skrev:

Ja så utrolig teit da. Hadde vært enda teitere om du krasjet og drepte noen.  :balltre:   Du skulle hatt mye lengre straff!

men ingen ble skadet. 30 dager med fellesdusj og dobbelcelle er mer enn nok straff

AnonymBruker
Skrevet

Kjøre i fylla er livsfarlige greier, derfor får du straff, TS.

Eller straff...militæret er tusen ganger mer hardcore enn å sone for fyllekjøring, men la meg gjette...du har aldri vært i militæret?

Hvis du har dét, har du ingenting å være redd for.

Anonymkode: a74f5...9c3

• Liker 16
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøre i fylla er livsfarlige greier, derfor får du straff, TS.

Eller straff...militæret er tusen ganger mer hardcore enn å sone for fyllekjøring, men la meg gjette...du har aldri vært i militæret?

Hvis du har dét, har du ingenting å være redd for.

Anonymkode: a74f5...9c3

Militæret er mye verre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det synd på deg fordi du skal på åpen soning? ikke noe privatliv, så vidt meg bekjent der nei. 

Anonymkode: c0da0...07b

AnonymBruker
Skrevet

du nå igjen?

Anonymkode: efe3e...91e

• Liker 5
Skrevet

Du kan lese Tredve dager i Sandefjord. :) 

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

har fått innkallelsen i posten, må sone 30 dager i fengsel fordi jeg fyllekjørte en bitteliten strekning...utrolig teit! lurer på om noen vil dele erfaringer hvis noen har har sittet inne eller kjenner noen som har sittet inne, skal visst på åpen soning og lurer på om man får privatliv? må man dele rom med en annen innsatt?? håper ikke det

Hvor skal du sone? Kan du ta kontakt med stedet via telefon for å snakke med dem? 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du dreit på draget, men hadde flaks siden du ikke skadet noen.

Ta straffen din med alt det innebærer og gå videre

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hvor skal du sone? Kan du ta kontakt med stedet via telefon for å snakke med dem? 

ravneberget fengsel.. syns det er flaut å ringe, sur på meg selv for at jeg var så dum😓

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Du dreit på draget, men hadde flaks siden du ikke skadet noen.

Ta straffen din med alt det innebærer og gå videre

ja, jeg er utrolig glad for at ingen ble skadet! jeg er så engstelig for hvordan det er i fengsel, det står at de fleste rommene er 4 mannsrom 😱

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ravneberget fengsel.. syns det er flaut å ringe, sur på meg selv for at jeg var så dum😓

Så ikke ring

Men tipper du har hørt om Google...

www.kriminalomsorgen.no/ravneberget-fengsel.5031538-242495.html

Du får _Ikke_ enerom

AnonymBruker
Skrevet

De andre du deler rom og slikt med er i samme situasjon som deg, du soner ikke sammen med ordentlig kriminelle som skal sitte inne lenge. Så du trenger i hvert fall ikke å være redd for med-fangene.

Anonymkode: 90a08...b37

AnonymBruker
Skrevet

På ravneberget er det firemannsrom på så kort dom. Køyesenger. Du deler bad med de du deler rom med. Badet er et annet rom ute i gangen. Egen nøkkel til badet på ditt rom. 

Anonymkode: 02e40...497

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel fortjent at du får fengselsstraff. Men synd du fortsatt ikke skjønner alvoret 🤬

Anonymkode: dccee...dac

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mist såpa i dusjen min gode mann, da er nok fyllekjøring det minste problemet ditt og det siste du tenker på.

Godt du blir straffet, ingen sympati her i gården.

Anonymkode: 28558...6dc

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner fyllekjørte også bare en bitteliten strekning, men han var en av de uheldige som endte som drapsmann pga den turen. Det er kun en ren tilfeldighet at ikke du også sitter som drapsmann i dag og at du slipper unna med skarve 30 dager i stedet for flere år i fengsel.

Anonymkode: 56d98...fb3

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...