lene24 Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Noen som har prøvd denne? Tror den er ganske ny, vet ikke om de har den i parfymeriene enda?
Lia Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Bruker en som heter Color Clone fra HR. Kjempebra! Jeg er så fornøyd at jeg holder meg bare til den heretter.
Blåklokke Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 Etter en lang jakt etter den perfekte foundation kjøpte også jeg Color Clone. Har brukt den hver dag siden jul og er kjempefornøyd ! Den er helt flytende, drøy, dufter godt, men svakt og legger seg silkeaktig på huden. Er glad, vel !!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 Etter en lang jakt etter den perfekte foundation kjøpte også jeg Color Clone. Har brukt den hver dag siden jul og er kjempefornøyd ! Den er helt flytende, drøy, dufter godt, men svakt og legger seg silkeaktig på huden. Er glad, vel !! Er den veldig dekkende eller naturlig? Mange farger å velge mellom? Hvor mye koster den?
Blåklokke Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Synes den var ganske dekkende til å være så tyntflytende. Kjøpte den på taxfree, husker ikke helt hva jeg betalte der, tror det var litt over to hundre kroner. Fant ellers denne siten : http://www.helenarubinstein.com/_int/_en/w...colorclone.aspx?
Lia Skrevet 11. mars 2005 #6 Skrevet 11. mars 2005 Lett å smøre ut, dekker fint uten å bli sånn "sparkel-aktig!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå