AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Noen som vet hva dette er?? Så det nettopp på en busk utenfor. Helt blått i et område. Ingen som har sprayet farge. Er det pærebrann? Lignet ikke det når jeg sjekket bilder av pærebrann. Hva bør jeg gjøre? Kontakte noen instans? Ser det ikke andre steder. Anonymkode: ae313...bfa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Det der er garantert noen som har sprayet på farge. Man ser at både blader og bær som er på samme sted(ligger over hverandre) er blå, mens en annen del av samme blad og en annen del av samme bærklase, som ligger over der bladet er grønt også er grønt. Hadde det vært noen slags sykdom eller lignende ville ikke blåfargen vært fordelt på den måten den er her. Anonymkode: d5fdd...0b6 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Svaret hang utenpå inngangsdøra. Du hadde rett at det var spray ja. Anonymkode: ae313...bfa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Jeg er enig. Uansett hva du sier, det der er blåmaling. Du ser tilogmed at den er litt blankere der hvor malingslaget er ekstra tykt midt på bildet. (Hvorfor er du forresten så sikker på at ingen har sprayet med maling?) Anonymkode: 3f336...b10
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig. Uansett hva du sier, det der er blåmaling. Du ser tilogmed at den er litt blankere der hvor malingslaget er ekstra tykt midt på bildet. (Hvorfor er du forresten så sikker på at ingen har sprayet med maling?) Anonymkode: 3f336...b10 ... der kom du meg i forkjøpet. Mysteriet oppklart, glem dette innlegget. Anonymkode: 3f336...b10
T-Rex Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Svaret hang utenpå inngangsdøra. Du hadde rett at det var spray ja. Anonymkode: ae313...bfa Jeg visste ikke at de var SÅ tøffe i trynet. Beklager buskene og/eller trærne. 😪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå