AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #21 Del Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er så tullete når folk sier at kondom ødelegger opplevelsen. Da bruker man den feil, eller bruker en type som egentlig ikke passer. Aller helst sitter det i hodet. Jeg og mannen har brukt kondom i alle år, utenom da vi lagde barn. Vi kjenner ikke noe til kondomen, og begge kommer under penetreringen hver eneste gang. Anonymkode: 66aa5...e97 Vi har bare brukt de tynneste typene dyrere kondomer, får orgasmer med kondom og føler mye selv om kondomet er på. Men: vi føler mer når det er av, og ikke minst synes jeg det er sexy i seg selv å føle orgasmen hans så nært innpå, med alle de bittesmåtingene som dempes litt gjennom kondomet, og jeg liker å ha sæden hans inni meg. Og motsatt føler han alt som foregår i meg enda litt tydeligere. Vi har brukt kondomer etter det, da jeg gikk på antibiotikakur (som jo gjør hormonell prevensjon mer usikker), og det var ok, jeg vil ikke si det så sterkt som at kondomer ødelegger opplevelsen, men det er noe vi unngår så fremt vi kan. Fordi uten kondom er bedre. Og det finnes jo mange andre metoder. Hvis jeg ikke brukte hormonell prevensjon (har brukt hormonspiral i flere år, går på minipillen nå), hadde vi antageligvis brukt app og termometer for å kartlegge syklusen min og når jeg er fruktbar. Det samme kan man jo gjøre hvis man gjerne vil bli gravid. Anonymkode: d769a...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #22 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg har brukt «hoppe av i svingen» som nødprevensjon da vi gikk tom for kondomer på hyttetur ei helg. Ble gravid ja.. Ei venninne brukte «hoppe av i svingen» i flere år uten å bli gravid.. viste seg at hun trengte hjelp til å bli gravid.. såeh... jeg anser ikke det som sikker prev iallefall.. Anonymkode: 56ae0...9b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #23 Del Skrevet 7. august 2018 Å hoppe av i svingen er et sjansespill. Det at noen har unngått å bli gravide med den metoden vil ikke si at det er sikkert. De har bare vært heldige. Andre er mindre heldige og blir gravide. Om du er heldig eller uheldig gjenstår jo å se hvis du velger å gjøre dette, men personlig ville jeg aldri ha gamblet med et svangerskap med mindre det er helt ok å bli gravid hvis uhellet er der. Anonymkode: 57266...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #24 Del Skrevet 7. august 2018 last ned appen "Flo", og ha kondomer i bakhånda. Vi har hoppet av i svingen i ett år nå, men i de "grønne" periodene i appen, bruker vi kondom. Fungerer utmerket Anonymkode: b6fbf...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #25 Del Skrevet 7. august 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Feil. Anonymkode: 361f3...942 nope Anonymkode: 67a1d...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #26 Del Skrevet 7. august 2018 Har hoppet av i svingen i mange år. Blit gravid første mnd med alle 3 barna. Anonymkode: 044b7...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #27 Del Skrevet 7. august 2018 Brukte sikre perioder i 2 år etter sist graviditet. I realiteren 1.5 ca, for sluttet med nattamming ved ca 6 måneder. Da kom eggløsning tilbake. Ble gravid, så nå venter vi nr 3 uten helt å mene det. Skal sterilisere meg etter dette barnet. Anonymkode: d520b...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #28 Del Skrevet 7. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å nyte analsex Anonymkode: f12c9...b70 Virkelig? Anonymkode: cbdf3...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 8. august 2018 #29 Del Skrevet 8. august 2018 Klart det er usikkert selv om mannen er standhaftig og trekker seg ut tidlig. Det er fristende drøye nytelsen lenger enn tenkt under akten både for kvinner og menn. Det hele blir et avbrutt samleie og en får ikke fullført. Damen vil også føle det slik om hun er nærme sin høyde. Fordelen er dere kjenner hverandre godt ( og har sex I edru tilstand ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 8. august 2018 #30 Del Skrevet 8. august 2018 ...sa brura. Bruk kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #31 Del Skrevet 8. august 2018 Å hoppe av i svingen fordi man ikke kan bruke p-piller blir som å tørke seg med handa fordi man er tom for dopapir. Det finnes andre muligheter. Velger man å hoppe av i svingen er det allment kjent at man bruker en av de mindre trygge prevansjonsmåtene. Ditt valg, din risiko. Anonymkode: 4eeda...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå