Gå til innhold

Hva betyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Telehiv??

Leste vei og føremeldinger, og kom over et ord jeg ikke har sett før. Vet hva tele er, men telehiv??

Her er teksten:

Rv 7 - HARDANGERVIDDAKJØREFORHOLD

Snø- og isdekke. Obs! Telehiv.

Gjest lillelou
Skrevet

Så vidt jeg har fortått (værsågod rett på meg) er det ujevheter i en overflate (f.eks veibane,) forårsaket av en kombinasjon av frost og vann,veien blir "buklete" og asfalten brytes opp.Nananana... (<---faglig tyngde...).

Gjest lurven
Skrevet

jeg tror det er noe du kan få av å ha telefonsex med fremmede uten å bruke beskyttelse..

men jæ ække sikker assa

Gjest Moonshadow
Skrevet
jeg tror det er noe du kan få av å ha telefonsex med fremmede uten å bruke beskyttelse..

men jæ ække sikker assa

Det samme tenkte jeg på :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Så vidt jeg har fortått (værsågod rett på meg) er det ujevheter i en overflate (f.eks veibane' date=') forårsaket av en kombinasjon av frost og vann,veien blir "buklete" og asfalten brytes opp.Nananana... (<---faglig tyngde...).[/quote']

Jepp!

Naturens "fartsdumper".

Men... er "telehiv" så rart et ord da? Det har jo hett det i "alle år"... :roll:

Skrevet

men jæ ække sikker assa

:hoho:

Til lillelou: tusen takk :D

Skrevet
Jepp!

Naturens "fartsdumper".

Men... er "telehiv" så rart et ord da? Det har jo hett det i "alle år"... :roll:

Har aldri hørt om telehiv før jeg. Men så har ikke jeg brydd meg særlig om føremeldinger før nå heller..

Gjest Anonymous
Skrevet

men jæ ække sikker assa

Dette har jeg prøvd, men det var sinnsykt trangt. Noen gode tips?

Gjest Lompa i.i.
Skrevet

Dette har jeg prøvd, men det var sinnsykt trangt. Noen gode tips?

:hoho: Mer glidemiddel eller mindre penis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...