Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, KLJ skrev:
 

Er jeg den eneste som ikke fatter hvorfor Einar ikke engang kommer i duell? Jeg synes absolutt han har blitt noe bedre siden dag 1, men! Han danser jo ikke mye, han har ikke mange trinn! Skjønner ikke at han ikke havner i bånn. 

Enig! Syns både Einar og Morten kom alt for langt mtp hvor lite de faktisk danser!

Anonymkode: 753a2...c73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke egentlig "kjendisenes" danseferdigheter dommerne skal bedømme, ikke danserne? For hvis så var tilfelle, ville Einar tvilsomt fått fire 10-ere...

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det ikke egentlig "kjendisenes" danseferdigheter dommerne skal bedømme, ikke danserne? For hvis så var tilfelle, ville Einar tvilsomt fått fire 10-ere...

Anonymkode: 71b00...228

🙌🏻👌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Spår at Martine Lunde blir sammen med dansepartner innen et år tid :) Han er åpenlyst forelsket i henne .. 

Anonymkode: 1b82a...66a

Jeg tror det bare er personligheten hans. Han var sånn med Jorunn Stiansen også. 

Men jeg tipper det blir ett par av Rikke og Jan Gunnar.

Anonymkode: 51451...d1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Jeg tror det bare er personligheten hans. Han var sånn med Jorunn Stiansen også. 

Men jeg tipper det blir ett par av Rikke og Jan Gunnar.

Anonymkode: 51451...d1f

Hmm.. la ikke merke til det da :) 

tanken slo meg da han kysset Martine på pannen i en sending. ;) 

ja veldig fin Kjemi mellom de og, begge er vel single også ? :) 

Anonymkode: 1b82a...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hmm.. la ikke merke til det da :) 

tanken slo meg da han kysset Martine på pannen i en sending. ;) 

ja veldig fin Kjemi mellom de og, begge er vel single også ? :) 

Anonymkode: 1b82a...66a

Ser du på God Kveld Norge så kommer det hvertfall tydelig fram at Martine overhode ikke er interessert i Fredric.. Så dumt for han om han er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

paret som kom sist i denne sendingen fikk minus poeng. Ok? Og dommer poengene gjelder allikevel ikke siden det er kun tv stemmene som gjelder. Hvorfor ikke kalle det walk over istedenfor. Egentlig hadde ingen av parene trengt å danse under sendingene siden dem alle var sikret å komme videre til neste sending. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kindagirl skrev:
 

Ser du på God Kveld Norge så kommer det hvertfall tydelig fram at Martine overhode ikke er interessert i Fredric.. Så dumt for han om han er interessert.

jobben deres er å vise kjemi, det handler om danse glede. Det gjelder å uttrykke det ovenfor tv seere. Veldig uprofft om det er noen som i det  hele tatt har blitt par i løpet av skal vi danse historien. Og det er veldig uprofft om fokus fra media er å spørre om noen har fått spesiell tone ovenfor hverandre. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er ikke medlidenhetspoeng, det handler om å løfte opp han som ligger bak Thea, i stede for å løfte opp Thea som allerede er så høyt som hun kan være, når det da sto mellom to som er helt likt. 

Anonymkode: b3bad...7a8

Det er jo ikke slik konkurranser fungerer. :ler: 

Anonymkode: 9c25a...2dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:
 

Om noen har blitt et par? Helene Olafsen og han danseren.

ja, dem spilte ballen veldig forsiktig for at det skulle virke som en overbevisende overgang.  Dem avsluttet sine forhold kontrollert med ulike tidspunkter. Ja, noen sier det kan være grønnere gress på andre siden. Spent å se hvor lenge dette varer.... 

Men uansett dette har jeg ikke noe med. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tv2 ville ha rebeller i produksjonen av skal vi danse, og endte med å kaste ut den største. Har skal vi danse fått ripe i lakken, og bør produksjonen skifte ut mannskapet som produserer programmet? 

Hvem står igjen?

- en fotballspiller som har lagt opp, en arbeidstaker som er maler, en blogger som har silikon og en tidligere kickboxer. Endte de opp med de snilleste? 

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart alle tidligere utgaver av skal vi danse så har det vært et langt høyere nivå. Så dermed er det med i spillet og produksjonen at det er nødvendig for dommerne å gi 10`ere i avslutningen av produksjonen. Denne sesongen har vært en laveste nivå i danseferdigheter av alle sesonger av skal vi danse. 

Det er ingen tvil om at produksjonen trenger å gå inn i seg selv for hvem og hvordan neste utgave skal presenteres. 

Anonymkode: 28b95...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.10.2018 den 5.45, AnonymBruker skrev:
 

jobben deres er å vise kjemi, det handler om danse glede. Det gjelder å uttrykke det ovenfor tv seere. Veldig uprofft om det er noen som i det  hele tatt har blitt par i løpet av skal vi danse historien. Og det er veldig uprofft om fokus fra media er å spørre om noen har fått spesiell tone ovenfor hverandre. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Adelen og hennes dansepartner (2016) ble sammen i løpet av serien. 

Anonymkode: c260d...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å glede meg til dagens SVD 😄 😄 😄 Lurer på hvordan det går i dag. 

Anonymkode: d7df8...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se Jan Gunnar svinge seg igjen 🤪. Tipper at Martine og Einar havner i duell i dag. 

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 20.02, Forever22 skrev:
 

Husker det var noen som skreiv at Kathrine moholt hadde falsk latter.. nå er det det eneste jeg legger merker til 😩 hvorfor gjør hun det 😂😂

Det har hun hatt hele tiden også under Allsang på Grensen, pluss at hun er "bestevenn" med alle. :)

Anonymkode: 11dc8...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...