Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Er ikke meningen å være negativ her, Sophie danset bra, men hvorfor må alt være på den triste siden? Og må alltid handle om tårer og alt med det? Hvorfor ikke velge å hylle en person som er her nå, og vise at man setter pris på vedkommende.. 

Anonymkode: fc3b1...cc8

Prøv å dans selv. Hun valgte det hun følte for. 

4 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Hun var flink

Anonymkode: fc3b1...cc8

Hun er dyktig. Har ikke sett alle programmene, men husker det første der hun var klønete med stive bein. 

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Sophie Elise var kjempeflink 👏 Jeg satt nesten med tårer i øynene her i sofakroken 😭

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Hva var det som gjorde at dansen til Martine var dedikert til besteforeldrene? ... 

Anonymkode: fc3b1...cc8

Det husker jeg ikke, men hun danset som den første i kveld. Jeg innrømmer at jeg ikke vet hvem hun er, det kryr av c-kjendiser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Himmelblå10
3 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Synes Sophie Elise var kjempeflink 👏 Jeg satt nesten med tårer i øynene her i sofakroken 😭

Samme her, også ble jeg enda mer rørt når hun klemte familien hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Sophie var skikkelig flink i kveld! Og synes det er fint at hun setter fokus på psykisk helse og det å ta vare på de rundt en

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har ikke sansen for at de blander for personlige ting inn i konkurransen. For det er nettopp en DANSE-konkurranse det er. Det er en lei tendens til at dømmingen blir påvirket av de personlige historiene.    Sophie Elise har vært veldig på å bruke slike historier og det har påvirket dommerne. Litt urettferdig ovenfor de andre deltagerne. 

Anonymkode: bfd96...144

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppgaven var å danse til en viktig person som er i livet sitt? 

Anonymkode: fc3b1...cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller fikk han Jan gunnar en tykkere dialekt etter at foreldrene kom på skjermen? Eller har han alltid snakket slik?

Anonymkode: b3bad...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg personlig har ikke sansen for at de blander for personlige ting inn i konkurransen. For det er nettopp en DANSE-konkurranse det er. Det er en lei tendens til at dømmingen blir påvirket av de personlige historiene.    Sophie Elise har vært veldig på å bruke slike historier og det har påvirket dommerne. Litt urettferdig ovenfor de andre deltagerne. 

Anonymkode: bfd96...144

Enig med deg her 

Anonymkode: fc3b1...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som tror at Sophie Elise alltid har noen baktanker med alt hun gjør. De får en oppgave og tema hver lørdag og hun i likhet med andre velger seg noe. Alikevel anklages hun for å kun gjøre det oppmerksomhet og at alt bare er negativt. Jenten storkoser seg på dansegulvet og hun blir flinkere og flinkere. Synd at folk alltid må tro hun har en baktanke når det bare ser ut som hun har det veldig veldig gøy!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Jeg personlig har ikke sansen for at de blander for personlige ting inn i konkurransen. For det er nettopp en DANSE-konkurranse det er. Det er en lei tendens til at dømmingen blir påvirket av de personlige historiene.    Sophie Elise har vært veldig på å bruke slike historier og det har påvirket dommerne. Litt urettferdig ovenfor de andre deltagerne. 

Anonymkode: bfd96...144

Jeg kjenner ikke stort til Sophie E heller. Dette er show og underholdning, de fikk i oppdrag å dedikere en dans til en de var glad i. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, kindagirl said:
 

Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som tror at Sophie Elise alltid har noen baktanker med alt hun gjør. De får en oppgave og tema hver lørdag og hun i likhet med andre velger seg noe. Alikevel anklages hun for å kun gjøre det oppmerksomhet og at alt bare er negativt. Jenten storkoser seg på dansegulvet og hun blir flinkere og flinkere. Synd at folk alltid må tro hun har en baktanke når det bare ser ut som hun har det veldig veldig gøy!

Enig. Tror det handler om at det ble skrevet og sladret om henne her på Kg, bare observerte det og følger ikke med på rosabloggere. Litt har jeg lest, men dømmer ingen av bloggerne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Tonus said:
 

Redd for at Morten ryker i dag

Det tror jeg også, men han gjorde en dårlig figur nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper

Kunne ønske at de kunne ta andre temaer. Dette blir jo veldig likt en av de andre dansene de hadde, hvor Morten f.eks. danset til ære for mannen sin etc.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har programlederne et forhold, er Mostue singel? 

Anonymkode: ec5a8...227

Jeg får ikke sånne vibber når jeg ser de sammen i alle fall. Tror han har kone og barn, men er ikke sikker

Endret av Tonus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper

Hvilke tema ønsker dere de kan ha i Skal vi danse? 

Jeg ønsker:

- Disney

- Sport/idrett 

- Halloween/skrekk 

- Film (Eller TV) 

- Musikal/Broadway

- Latin kveld

- Sirkus/ Cirque du Soleil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salt&pepper skrev:
 

Hvilke tema ønsker dere de kan ha i Skal vi danse? 

Jeg ønsker:

- Disney

- Sport/idrett 

- Halloween/skrekk 

- Film (Eller TV) 

- Musikal/Broadway

- Latin kveld

- Sirkus/ Cirque du Soleil 

1920 - årene hadde vært kult.

Eller at de kunne fritt velge mellom et tiår

Anonymkode: fc3b1...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...