Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva har skjedd?

Anonymkode: 58399...0f5

Hun måtte i duell mot Alexander og gråt gjennom hele dansen 😭😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Synes det var rart at Amalie ikke kom i duell i dag. Synes hun faktisk var dårligere enn både Martine og Alexander..

Anonymkode: 22d99...ae7

Helt enig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kan jo være han bare er slik. En person som kysser folk på denne måten :P 

Anonymkode: b3bad...7a8

Ja, jeg har også reagert på dette. Blir så kleint. Men som du sier, så tror jeg han bare «er sånn», for husker han holdt på slik da han danset med Jorunn Stiansen også. Men da var det egentlig mest koselig, for de var så søte sammen. Mulig Jorunn hadde kjæreste også, men han var i alle fall ikke med i samme program. Det blir bare så veldig feil når alle vet så godt at dansepartneren har kjæreste. 

Anonymkode: 656f3...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, tingi85 skrev:
 

Har Einar familie?

Ja. Kone og barn, og kjempekoselig hus i Bergen!

Han er helt herlig!

Anonymkode: 929ae...537

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Martine er vel så lei seg for at HUN havnet nederst.  Hun blogger ca 1 gang i uka nå, da hun vistnok ikke har tid til mer.  Klart at hun mister følgere da, noe som igjen vil gå utover stemmer hun får. 

 

Anonymkode: 330c8...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Tror nok Martine er vel så lei seg for at HUN havnet nederst.  Hun blogger ca 1 gang i uka nå, da hun vistnok ikke har tid til mer.  Klart at hun mister følgere da, noe som igjen vil gå utover stemmer hun får. 

 

Anonymkode: 330c8...6d2

Det hadde nok kanskje innvirkning. Men tenk på alle tankene hennes. Aleksander bor i Bergen, hun må øve store deler av uken. De får sjeldent sett hverandre, og får tilbragt lite av hverdagen sammen.

alle er lei seg når de havner nederst, og hun hadde dette å tenke på i tillegg, skjønner godt at hun ble lei seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Martine faktisk danset bedre i duellen enn hun gjorde tidligere på kvelden.  Hun var mer preget av følelser i duellen , noe som gjorde seg i den dansen .

Anonymkode: e7b38...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja. Kone og barn, og kjempekoselig hus i Bergen!

Han er helt herlig!

Anonymkode: 929ae...537

Ok. Fant ikke info når jeg googlet han, så ble jeg brått usikker på hvilken fil han kjører i 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Einar og Thea aller best! Til resten av dere som liker de to: stem! Var redd for at Einar måtte reise i dag,

Anonymkode: fc3b1...cc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym2467 skrev:
 

Hun måtte i duell mot Alexander og gråt gjennom hele dansen 😭😭 

O.o

Anonymkode: 58399...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Janzypants skrev:
 

Thea!! Fy fader, det er det råeste jeg har sett på lenge! 😍 Sykt fortjent med 40 poeng!  Måtte se dansen på nytt igjen! 😂 DER snakker vi dans, altså! Nydelig!! ❤️ 

Helt enig. Det hjalp veldig at hun hadde en fengende flott melodi å danse til. Akkurat slik jeg forbinder med argentinsk tango. Alexander, som også danset samme dans, hadde en mega-kjedelig melodi. Om jeg hadde hørt den melodien f.eks. på radio, hadde jeg aldri tenkt på argentinsk tango. Tror Tv-2 legger løpet opp slik de vil hvem som skal fremstå best. Har lagt merke til musikkvalget flere ganger. Utførelsen av dansen har selvsagt mest å si, men du verden så mye musikken også kan gjøre noe for hvordan man liker dansen.

Anonymkode: 3c6c0...ccf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Tror nok Martine er vel så lei seg for at HUN havnet nederst.  Hun blogger ca 1 gang i uka nå, da hun vistnok ikke har tid til mer.  Klart at hun mister følgere da, noe som igjen vil gå utover stemmer hun får. 

 

Anonymkode: 330c8...6d2

Hun hadde tid til å reise til Sverige og samarbeide med lyko tidligere i uken, så at hun ikke har tid er tull. Men ja tror de fleste som stemmer på Martine er via bloggen, ellers er hun ganske ukjent for de eldre som ser programmet og for den aldersgruppen som faktisk har mulighet til å stemme via telefonen :) 

Anonymkode: 266e0...b6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Liker ikke Rikke, hun tar for mye plass og fremhever seg selv med koreografien. Forstår at det er sånn generelt sett mannens oppgave å fremheve kvinnene. Men det er jo hans prestasjoner som er viktigst her. 

Anonymkode: b3bad...7a8

Jeg synes hun er supersøt. Er det noen som fremhever seg selv er det Lillian. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ellii skrev:
 

Jeg synes hun er supersøt. Er det noen som fremhever seg selv er det Lillian. 

 

Enig. Er lei de ofte for seksuelle dansene til Lillian, var sånn med Erik Follestad også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Pinkee said:
 

Hadde egentlig aldri trodd Sophie Elise hadde en slik stå-på vilje, at hun ville klare en slik utvikling som hun har hatt. Må revurdere min oppfatning av rosabloggere😁 Hun imponerer virkelig.

Må man egentlig dømme bloggere som en gruppe? De er vel ganske så forskjellige, de fleste av dem. Det er ikke de andre som har jobbet med dansen hele uken, før de så står i en live sending og danser jæskla bra. Det er Sophie Elise. Vi kan jo bare la være å dra alle over en kam, både når det gjelder positive og negative ting, og dømme de på det som skjer. Sophie Elise har virkelig imponert meg også, og du kan SE på jenta at denne erfaringen har gjort henne veldig godt. Hun stråler jo og ser skikkelig lykkelig ut. Man kan både holde henne ansvarlig i jobben som blogger (jeg leser ikke bloggen hennes, så jeg vet ikke hvor flink hun er mtp å følge lovverket), OG gi henne full kred for den fantastiske innsatsen og progresjonen hun har hatt i programmet.

(Nå virker det som om jeg "angriper" din post, Pinkee, og det mener jeg virkelig ikke å gjøre, det var bare en tanke som har svirret en god stund. Jeg syns det er så rart at det skal være alt eller ingenting. Ingen er bare en ting, ei heller bloggere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over den dansen til Thea, fytti katta så flink hun er! Vel fortjent 4x10! 

Sophie Elise og Einar også imponerer meg. Einar er så søt. Har fulgt med på 'Tid For Hjem' i mange år, og jeg gleder meg til å se den gjengen tulle med dansingen og deltagelsen hans i fremtiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
2 minutter siden, Scherbatsky skrev:
 

Kommer ikke over den dansen til Thea, fytti katta så flink hun er! Vel fortjent 4x10! 

Sophie Elise og Einar også imponerer meg. Einar er så søt. Har fulgt med på 'Tid For Hjem' i mange år, og jeg gleder meg til å se den gjengen tulle med dansingen og deltagelsen hans i fremtiden.

Disse tre er helt klart i en klasse for seg - sammen med Solli (siste litt mer ujevn).

Sophie Elisa ga meg hakeslepp forrige lørdag, og det gjorde hun i går igjen. Men så kom Thea ... Va-va-VOM! Jeg trodde ikke hun hadde det der vampete i seg. Men du verden så feil man kan ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blondie65 skrev:
 

Disse tre er helt klart i en klasse for seg - sammen med Solli (siste litt mer ujevn).

Sophie Elisa ga meg hakeslepp forrige lørdag, og det gjorde hun i går igjen. Men så kom Thea ... Va-va-VOM! Jeg trodde ikke hun hadde det der vampete i seg. Men du verden så feil man kan ta.

Hvem er Solli?

Anonymkode: cf85f...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvem er Solli?

Anonymkode: cf85f...52b

Jeg tar sikkert feil av etternavnet - jeg mente Jan Gunnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blondie65 skrev:
 

Jeg tar sikkert feil av etternavnet - jeg mente Jan Gunnar.

Ikke nødvendig vis, jeg kan ikke ettrrnavnene, men skjønner hvem du mener nå😊

Anonymkode: cf85f...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...