Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Likte snøløs før, men nå fremstår hun som arrogant og en dårlig taper

Anonymkode: cd003...3a3

Enig i dette. Mistet all respekt for henne etter gårsdagens sending. Man har lov å være trist og skuffet, men hun var rett og slett bare ufin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, halvehimmelen skrev:
 

Enig i dette. Mistet all respekt for henne etter gårsdagens sending. Man har lov å være trist og skuffet, men hun var rett og slett bare ufin. 

ufin? fikk iallfall ikke med det. Kanskje brukt feil briller når du så programmet. Hun smilte og var glad hele veien lang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Egenskap skrev:
 

ufin? fikk iallfall ikke med det. Kanskje brukt feil briller når du så programmet. Hun smilte og var glad hele veien lang.

Har nok ikke brukt feil briller. Når hun ble bunn 2 ble hun ordentlig sur, og hele oppførselen hennes fremsto arrogant og barnslig. Har tenkt at hun har vært «likanes», men det forsvant fort når hun oppførte seg slik. I tillegg ville hun ikke være på parketten sammen med deltakere og tilskuere etter sendingen, noe som forsterket inntrykket ytterlige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Sophie Elise må lære seg å danse med munnen lukket. Den står jo på vidt gap (nesten) hele tiden når hun svinger seg på dansegulvet.

Anonymkode: e430a...c07

Dette har irritert meg også!:hakeslepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så teit enkelte på dette forumet er.. Er det om å gjøre å lete etter feil og ting å kritisere? Kan Sophie Elise gjøre noe bra i hele tatt? eller skal det pirkes hver gang?? 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 16.11, AnonymBruker skrev:
 

Sophie Elise må lære seg å danse med munnen lukket. Den står jo på vidt gap (nesten) hele tiden når hun svinger seg på dansegulvet.

Anonymkode: e430a...c07

Dette har jeg også lagt merke til :ler: Hun har et eget dansefjes innimellom, synes det er mer moro enn irriterende. 

Jeg tør ikke tenke på hvilket ansikt jeg hadde hatt, helt sikkert munnen åpen med sikkel på sidene som skiløperne :sjenert: 

Anonymkode: a5105...a57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Dette har jeg også lagt merke til :ler: Hun har et eget dansefjes innimellom, synes det er mer moro enn irriterende. 

Jeg tør ikke tenke på hvilket ansikt jeg hadde hatt, helt sikkert munnen åpen med sikkel på sidene som skiløperne :sjenert: 

Anonymkode: a5105...a57

Dere har på ingen måte forståelse på dans, fokuserer på helt andre uvesentlige ting. Den dagen dere begynner å uttrykke danse tekniske ferdigheter så kan vi begynne å snakke. Men akkurat nå ser dere på det som dere misoppfatter som negativt, men som egentlig er vesentlig for å holde fokus.

 

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, hvorfor er SE den eneste av deltagerne som danser med åpen munn? De andre klarer seg fint på parketten med munnen lukket, så hva fokus snakker du om?

Anonymkode: e430a...c07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fælt på hvorfor det er så jævlig nødvendig å kritisere en person for hver minste lille "negative" ting. Jeg ser Sophie danser og koser seg, hun danser BRA, hun åpner munnen og jeg tenker "hihi, det var et morsomt ansiktsuttrykk" og klapper for meg selv når dansen er ferdig.

Sophie Elise er kontroversiell og det er selvsagt mange som er uenig med henne og anser hennes handlinger og utsagn som kritikkverdig, men folk må seriøst lære å ta av seg de kritiske brillene når det gjelder alt annet enn ens handlinger, meninger og utsagn. Bare fordi man ikke liker noen, eller at personen er offentlig på et vis, betyr ikke det at man er fri til å kritisere ALT med vedkommende. Det gjelder alle, ikke bare Sophie Elise.

Dette er en Skal vi danse-tråd. Ikke "finn 5 feil på Sophie Elise hver lørdag". 

 

Anonymkode: ca662...128

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Javel, hvorfor er SE den eneste av deltagerne som danser med åpen munn? De andre klarer seg fint på parketten med munnen lukket, så hva fokus snakker du om?

Anonymkode: e430a...c07

Kanskje det er pga leppefyllet? Sikkert ikke lett å lukke nebbet med såpass fylte lepper, spesielt ikke når man danser. 

Anonymkode: 3b55b...d1c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Javel, hvorfor er SE den eneste av deltagerne som danser med åpen munn? De andre klarer seg fint på parketten med munnen lukket, så hva fokus snakker du om?

Anonymkode: e430a...c07

De fleste andre synger jo med til sangen mens de danser :P Det syns jeg ser dummere ut, for å være helt ærlig

Anonymkode: b0d24...dc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie har vel munnen sånn når hun konsentrerer seg eller noe da? Hun har det ikke hele tiden. Jeg tror ikke det er bevisst.
Akkurat som at noen andre for eksempel stikker tunga ut av munnen når de konsentrerer seg.

Ikke spesielt merkelig.

Syns Sophie er blitt kjempe flink. Var veldig glad for at Amalie røyk ut. Hun var ikke spesielt flink. Særlig ikke i den siste showdansen. Hun danset jo dessuten nesten ikke?! Hun bare gikk rundt. Det var kjæresten, Helene Olafsen, dansepartneren som danset..... De var for øvrig flink alle 3 :)

Denne gangen syns jeg ikke det var noe rart at Thea havnet lavt heller. Selv om hun vanligvis har vært helt rå. Syns dansen hennes var utrolig kjedelig, og var helt enig med dommerne som sa det ble en merkelig blanding av selskapsdans og lyrisk dans...det var liksom verken fugl eller fisk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea er i en klasse for seg, tross en liten nedtur sist. Martine er nydelig å se på, kan gå hele veien det. Sophie har vært litt overalt med armer og bein, men har meldt seg på for alvor nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Lurer fælt på hvorfor det er så jævlig nødvendig å kritisere en person for hver minste lille "negative" ting. Jeg ser Sophie danser og koser seg, hun danser BRA, hun åpner munnen og jeg tenker "hihi, det var et morsomt ansiktsuttrykk" og klapper for meg selv når dansen er ferdig.

Sophie Elise er kontroversiell og det er selvsagt mange som er uenig med henne og anser hennes handlinger og utsagn som kritikkverdig, men folk må seriøst lære å ta av seg de kritiske brillene når det gjelder alt annet enn ens handlinger, meninger og utsagn. Bare fordi man ikke liker noen, eller at personen er offentlig på et vis, betyr ikke det at man er fri til å kritisere ALT med vedkommende. Det gjelder alle, ikke bare Sophie Elise.

Dette er en Skal vi danse-tråd. Ikke "finn 5 feil på Sophie Elise hver lørdag". 

 

Anonymkode: ca662...128

Ro ned noen hakk. Du tar jo helt av. Eneste jeg har kommentert er at hun danser med åpen munn. That`s it!

Anonymkode: e430a...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ro ned noen hakk. Du tar jo helt av. Eneste jeg har kommentert er at hun danser med åpen munn. That`s it!

Anonymkode: e430a...c07

Tråkket jeg på en tå som allerede var sår? Pust med magen og les kommentaren min en gang til. Det står ingen steder at jeg retter kritikken mot deg spesifikt. Brukte bare din kommentar som et eksempel, og du var heller ikke den eneste som kommenterte det.

Hvis du er ny i tråden kan du lese fra start. Da forstår du kanskje hva jeg mener med unødvendig (og total irrelevant) kritikk.

Anonymkode: ca662...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, *Emma* skrev:
 

Sophie har vel munnen sånn når hun konsentrerer seg eller noe da? Hun har det ikke hele tiden. Jeg tror ikke det er bevisst.
Akkurat som at noen andre for eksempel stikker tunga ut av munnen når de konsentrerer seg.

Ikke spesielt merkelig.

Syns Sophie er blitt kjempe flink. Var veldig glad for at Amalie røyk ut. Hun var ikke spesielt flink. Særlig ikke i den siste showdansen. Hun danset jo dessuten nesten ikke?! Hun bare gikk rundt. Det var kjæresten, Helene Olafsen, dansepartneren som danset..... De var for øvrig flink alle 3 :)

Denne gangen syns jeg ikke det var noe rart at Thea havnet lavt heller. Selv om hun vanligvis har vært helt rå. Syns dansen hennes var utrolig kjedelig, og var helt enig med dommerne som sa det ble en merkelig blanding av selskapsdans og lyrisk dans...det var liksom verken fugl eller fisk...

hun trenger faktisk å gispe etter luft etter en sånn fart i fot veksling og dansetrinn. Skulle bare mangle. 

Det verste er at dem største kritikerne har aldri vært på en dansegulv. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

hun trenger faktisk å gispe etter luft etter en sånn fart i fot veksling og dansetrinn. Skulle bare mangle. 

Det verste er at dem største kritikerne har aldri vært på en dansegulv. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Som sagt. Jeg syns hun er blitt flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Synes Sophie Elise imponerer mer og mer for hver gang! Helt strålende opptredener. Blir skikkelig imponert.  Håper hun vinner! Hun fortjener det. Bollywood var utrolig kreativt.

Amalie var ikke den beste danseren, men jeg skal ikke kritisere henne for hun er utrolig mye bedre enn meg. Jeg syntes det var fair at hun røk ut, men hun skal ha for innsatsen. Veldig godt jobba!

Man må jo bli himla nervøs i den duellen. Må være kjipt å ryke når man har brukt så mye tid og krefter på å få en god dans. Selvfølgelig er det å ryke en del av programmet, så det må man tåle- likevel så forstår jeg skuffelsen. 

Men samtidig- så må det være litt deilig å ryke ut slik at man kan sove litt lenger uka etter. Det er en veldig hard konkurranse med mye og intensiv trening. Så imponert over alt de får til. 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det fordi Amalie ble "sur" etter exiten at det ikke ble skrevet noe om hvem som røk ut etterpå? Jeg søkte på tv2 underholdning på søndag, men det sto ingenting, så konkluderte med at ingen røk på lørdag..

Anonymkode: d077c...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...