Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Kokuyo skrev:

Programlederne er bånn i bøtta!

Amalie er skikkelig dårlig til å danse. De tre andre stråler og hun ser ut som en treåring som prøver å henge med.

Enig.

Både i punkt en og to. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dansen til Amalie var jo ikke så mye.. dans? Og når hun først beveget seg så så det veldig banalt ut i forhold til det mange av de andre har levert hittil.

Anonymkode: 84f03...14b

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Kokuyo skrev:

Programlederne er bånn i bøtta!

Amalie er skikkelig dårlig til å danse. De tre andre stråler og hun ser ut som en treåring som prøver å henge med.

Enig, hun er litt stiv og klarer ikke legge sjel i armbevegelsene engang. Dansen hennes i kveld var veldig dårlig, hun stod mye stille eller vrikket litt med de andre som danset rundt, ingenting som ropte hun var stjernen i nummeret. 4'er fra meg. 

Anonymkode: afa03...4d2

• Liker 7
Skrevet

Håper Amalie ryker i dag.. Showet var bra, men hun var jo ikke stjerna der! 

• Liker 4
Skrevet

Martine danser også med en gruppe, men hun følger jo koreografien og tar en naturlig ledelse/hovedplass. 

Fortjener etter 23 sekunder dobbelt så mye som Amalie. Dommerene var altfor, altfor snille med Amalie. Hun var en stokk i hotpants. 

• Liker 15
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, hun er litt stiv og klarer ikke legge sjel i armbevegelsene engang. Dansen hennes i kveld var veldig dårlig, hun stod mye stille eller vrikket litt med de andre som danset rundt, ingenting som ropte hun var stjernen i nummeret. 4'er fra meg. 

Jeg føler også at hun ikke lytter til musikken. Hun er så "mekanisk", for opptatt av å huske trinnene at hun glemmer helt å danse. 

Anonymkode: aa83c...40a

• Liker 4
Skrevet

Håper Amalie ryker i dag. 

Anonymkode: 2c727...bb8

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Martine danser også med en gruppe, men hun følger jo koreografien og tar en naturlig ledelse/hovedplass. 

Fortjener etter 23 sekunder dobbelt så mye som Amalie. Dommerene var altfor, altfor snille med Amalie. Hun var en stokk i hotpants. 

Helt enig! Martine var flink altså. Og Amalie fikk mer poeng enn fortjent.

• Liker 4
Gjest Plannergirl
Skrevet

Martine og Sophie var mine favoritter i kveld. Synes Martine absolutt burde fått en 10er. De imponerer uke etter uke. 

Håper Amalie ryker, det er ingen utvikling der. Så mer på dama til partneren hennes enn på henne. Ellers skuffet Thea voldsomt i dag også. 

Skrevet

Thea fortjener ikke å ligge under Amalie. Selv om Thea bommet litt i kveld, så var hun mer på, mer rytmisk og jobbet mye bedre. Litt skuffet av disse dommerene, de er tidvis strenge nok men veldig ofte virker de konfliktsky og stryker alle med hårene med 7-10. 

• Liker 6
Skrevet

Amalie er absolutt på bunnen, ble litt sjokkert over poengene.

Anonymkode: b3bad...7a8

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns Anders (programleder) ødelegger programmet litt.. Nei, SVD er ikke som det en gang var :(  Selv showdansene mener jeg å huske at hadde en helt annen klasse før. Mulig det er fordi at det er "show" i ALLE dansene de gjør nå. 

Anonymkode: b0d24...dc5

• Liker 5
Gjest Himmelblå10
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Amalie fikk så høy poengscore? Til og med kjæresten hennes var flinkere, og han er ikke med i programmet engang. 

Men lurer på en ting? De som er sist ute, får ikke de automatisk dårligere score sammenlagt, enn de første for eksempel.. man har jo mye lengre tid å stemme på de første som danser, enn de siste.. ergo mindre seerstemmer? 

Gjest Plannergirl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Thea fortjener ikke å ligge under Amalie. Selv om Thea bommet litt i kveld, så var hun mer på, mer rytmisk og jobbet mye bedre. Litt skuffet av disse dommerene, de er tidvis strenge nok men veldig ofte virker de konfliktsky og stryker alle med hårene med 7-10. 

Synes Thea ofte leverer perfekt teknikk og imponerende løft, men har tilgode å føle noe etter dansingen hennes dessverre. Utenom at hun var flink liksom. 

Skrevet

Ja, Thea gjorde det ikke så bra som vi nå " forventer" av henne etter tidligere danser, men uansett bedre enn Amalie ja. Dårlig poengfordelig der.. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fungerer dette med poengene, egentlig? Har det noe å si hvem som ligger øverst og nederst etter dommerpoengene?

• Liker 1
Gjest Plannergirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer dette med poengene, egentlig? Har det noe å si hvem som ligger øverst og nederst etter dommerpoengene?

Dommerpoeng og seerstemmer legges sammen så det har litt å si :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt med annet enn de siste tre lørdagene med et halvt øye tidvis men tror det legges sammen, slik at de som får høy score av dommerene trenger færre seerstenmer enn de som får lite dommerpoeng. 

Men at seerene kan snu rekkefølgen. 

Ser at blant annet Einar har falt ned i rank de siste gangene, tenker han har færre fans enn de yngre deltagerene. 

Skrevet

Da va mine to favoritter videre! Gleder meg allerede til lørdag!

Skrevet

Litt lei av Sophie Elise nå. Føler hun gjør seg som et "offer" hele tiden.

Anonymkode: e6958...904

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...