Gå til innhold

Tenk om han bare tar til takke med meg???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr et par mnd nå.. og klarer ikke slutte å tenke på om han bare tar til takke med meg. Tar til takke med meg fordi han ikke kan få noe bedre, eller fordi han ikke gidder å lete mer. Hvordan kan jeg egentlig finne ut av det?? 

Anonymkode: d7bf6...c65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at du bare tar til takke med ham? Hvorfor tror du han ikke kan få noe bedre?

Anonymkode: 4a579...eff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at du bare tar til takke med ham? Hvorfor tror du han ikke kan få noe bedre?

Anonymkode: 4a579...eff

Jeg tar ikke til takke med ham nei. Jeg liker ham. Men han har vært singel i 10 år, og syntes det har vært vanskelig å finne seg en kjæreste selv om det er det han har lett etter.. så begynner jo å lure på om han bare endelig har funnet ei (meg) som gidder å være med han og at han bare da tar til takke med det han får.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en fyr et par mnd nå.. og klarer ikke slutte å tenke på om han bare tar til takke med meg. Tar til takke med meg fordi han ikke kan få noe bedre, eller fordi han ikke gidder å lete mer. Hvordan kan jeg egentlig finne ut av det?? 

Du kan spørre han?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Du kan spørre han?

Det blir jo litt kleint. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir jo litt kleint. 

Vel hele spørsmålet ditt er kleint og oser av usikkerhet, så like greit å få det overstått først som sist.

Anonymkode: 72b98...1e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å innse at man kan alltid få noen bedre. At et individ er best av 3,5 milliarder mennesker, skal noe til.

Anonymkode: 425b7...dcc

• Liker 4
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Tenk om han er kresen, at han er en håpløs romantiker som har ventet på en som deg? Eller, kanskje han går etter deg fordi han tror han ikke klarer bedre? 

Synes du burde ha litt høyere tanker om deg selv TS, og heller være glad. Kanskje du også burde gruble på om du stiller de riktige spørsmålene her i livet, om du har riktige prioriteringer.

AnonymBruker
Skrevet

I følge en annen tråd her er dette normalen. Det er nå dere liksom skal utvikle kjærlighet.

Anonymkode: 0c225...8b3

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir jo litt kleint. 

Du synes altså det er mindre kleint å spørre flere tusen fremmede om det? 
Du vil heller ta til takke med flere tusen fremmede sine synspunkter på noe dem ikke vet noe som helst om, enn den personen det faktisk gjelder sine synspunkter? 
Hvis du ikke spør, så får du ikke svar. Det er faktisk kun han som kan gi deg ett ærlig svar. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ganske få single damer i Norge...så ofte må ALLE menn ta til takke med damer som er OK. Svaret om man hadde valgt noen andre vil man jo aldri få besvart ..men desto større utvalg desto færre trenger man å ta til takke med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, dame, har vært singel i over 10 år, fordi jeg ikke vil ta til takke med noen. Hvis jeg skal bli sammen med noen må han være "den rette". Kan hende det er sånn med din kjæreste. 

Anonymkode: 59469...64d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...