AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Del Skrevet 7. august 2018 Gleder du deg? Trives du? Anonymkode: 6c5e2...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Del Skrevet 7. august 2018 Har gått der. Styr unna. Ta heller opp fag på sonans o.l for å komme inn på høgskole/universitet Anonymkode: 58de6...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Del Skrevet 7. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har gått der. Styr unna. Ta heller opp fag på sonans o.l for å komme inn på høgskole/universitet Anonymkode: 58de6...bf5 Når du skal kritisere noe bør du jo også forklare ts hvorfor du gjør det. Ser ingen grunn til å si styr unna i forhold til Noroff, bortsett fra den ville prisen for å studere. Anonymkode: 14e63...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Del Skrevet 7. august 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du skal kritisere noe bør du jo også forklare ts hvorfor du gjør det. Ser ingen grunn til å si styr unna i forhold til Noroff, bortsett fra den ville prisen for å studere. Anonymkode: 14e63...89e Bør? Jeg bør bruke tiden produktivt og ikke her inne. Men jeg skriver her fordi jeg vil Høy pris & lav kvalitet er problemet til Noroff. Anonymkode: 58de6...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Del Skrevet 7. august 2018 Noroff - veldig dyrt og svært lite annerkjent. Anonymkode: 5bcc3...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå