AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har gått ned i vekt, og buksa har blitt litt stor. Kan det funke å vaske den i varmt vann for å krympe den, eller gjør det ikke det..? Takker for svar. Anonymkode: 84872...d71
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Nei og nei. I en stretchbukse er det sånne elastiske små gummitråder som da vil bli ødelagt, og resultatet er en masse små gummitråder stikkendes ut av buksa Anonymkode: e9e3f...7b7 2
Ild Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Hvis du ikke kan bruke buksa uansett, hva har du å tape? Ville prøvd med 60 grader først og sett. 1
Englejenta Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, Ild skrev: Hvis du ikke kan bruke buksa uansett, hva har du å tape? Ville prøvd med 60 grader først og sett. ja, jeg kommer til å teste 60 grader. - takk for svar
Wonders Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Ja om du vil ha de i størrelse til et barnehagebarn så. Ha dette tipset i bakhånd;
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei og nei. I en stretchbukse er det sånne elastiske små gummitråder som da vil bli ødelagt, og resultatet er en masse små gummitråder stikkendes ut av buksa Anonymkode: e9e3f...7b7 Ikke alltid. Jeg kokvasket ved en feiltakelse jeansen min en gang og den krympet til perfekt størrelse. Den satt i utgangspunktet ganske løst på meg. Hell i uhell fikk jeg en perfekt tight bukse. Dette er flere år siden og den er fremdeles like fin Anonymkode: 47c9c...a84 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 Jeg vasket mitt favoritthåndkle på nitti grader. Da det var ferdig i vasken var det blitt veldig tynt og slitt. Ubrukelig. Vasker aldri noe mer på 90 etter dette. Anonymkode: b4d47...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå