Gå til innhold

Kan jeg vaske mine strech jeans på 90 grader ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har gått ned i vekt, og buksa har blitt litt stor.

Kan det funke å vaske den i varmt vann for å krympe den, eller gjør det ikke det..?

Takker for svar.

Anonymkode: 84872...d71

AnonymBruker
Skrevet

Nei og nei. I en stretchbukse er det sånne elastiske små gummitråder som da vil bli ødelagt, og resultatet er en masse små gummitråder stikkendes ut av buksa

Anonymkode: e9e3f...7b7

• Liker 2
Skrevet

Aldri vask jeans over 40 grader.

Skrevet

Hvis du ikke kan bruke buksa uansett, hva har du å tape? Ville prøvd med 60 grader først og sett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bare nei.

Anonymkode: d435a...92f

Skrevet
2 minutter siden, Ild skrev:

Hvis du ikke kan bruke buksa uansett, hva har du å tape? Ville prøvd med 60 grader først og sett.

ja, jeg kommer til å teste 60 grader.  - takk for svar

Skrevet

Ja om du vil ha de i størrelse til et barnehagebarn så. 

Ha dette tipset i bakhånd; 

208feab5e4b1704e25d6ef3d73a54b10.jpg

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei og nei. I en stretchbukse er det sånne elastiske små gummitråder som da vil bli ødelagt, og resultatet er en masse små gummitråder stikkendes ut av buksa

Anonymkode: e9e3f...7b7

Ikke alltid. Jeg kokvasket ved en feiltakelse jeansen min en gang og den krympet til perfekt størrelse. Den satt i utgangspunktet ganske løst på meg. Hell i uhell fikk jeg en perfekt tight bukse. Dette er flere år siden og den er fremdeles like fin

Anonymkode: 47c9c...a84

• Liker 2
Skrevet

Jeg vasket mitt favoritthåndkle på nitti grader. Da det var ferdig i vasken var det blitt veldig tynt og slitt. Ubrukelig. Vasker aldri noe mer på 90 etter dette.

Anonymkode: b4d47...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...