AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Jeg har gift og vi har ingen felles barn, men har mine/dine... I disse dager holder vi på å få ordnet skikkelig alle papir både rent juridisk og det som går på ønsker, bla skjema for siste vilje i forhold til begravelse. Litt absurd å tenke på, men siden vi har mine/dine barn så føler vi at dette er best i forhold til oss alle - og for å unngå krangler på (forhåpentligvis et langt) senere tidspunkt. Noen andre som har gjort dette? Anonymkode: b57a6...56c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Jepp. Det gjorde vi ganske tidlig i samboerforholdet. Både testamente og samlivskontrakt. Anonymkode: bfe6c...b9e
Lycka Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Ja, vi har både testamente, samboerkontrakt og livsforsikring for å trygge hverandre så godt som mulig. Det er et must når man har barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Gjør dere dette hos advokat? Anonymkode: 1acbd...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå