Gå til innhold

Erfaring med å bli sammen med en som opprinnelig var opptatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og da helst uten å trå over streken for hva som er akseptabel oppførsel? En som var opptatt da dere møttes, som du fikk følelser for...Noen her som har opplevd at det ble dere til slutt?

Anonymkode: 4c3f1...2ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har erfaring med det og ble gift til slutt. Men det anbefales alltid å vente til begge har hodet på rett sted. En som allerede er i et forhold har flere ting å stri med og dette kan dras inn i det nye forholdet med deg. Gi det heller litt tid, vent på ham, og bruk heller god tid på å bli godt kjent. 

Anonymkode: 5b54b...025

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det tok ikke lang tid heller.

Jeg visste ikke at han var forlovet og hadde samboer da vi møttes.

Vi møttes på et hybelhus, og hadde en veldig god tone fra første sekund, og det var visst veldig tydelig at vi begge var forelsket i hverandre.  Men det ble ikke til noe mer enn prat før 4 uker senere.  Da hadde han vært en tur hjemme, og tok meg til side for en prat.  Det viste seg at da han var hjemme hadde han avsluttet forholdet med forloveden, og lurte på om jeg var interessert i å bli bedre kjent med ham.

Og det har det vært oss to siden den dagen

Det er snart 30 år siden nå.  :)

Anonymkode: 641a3...db6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Møtte min mann da han var i et forhold. Han var dessverre utro, med meg.. Men han gikk fra kjæresten sin da han ikke hadde følelser for henne lengre. Vi ble sammen et par mnd etterpå. Vi har vært sammen i over ti år nå, er gift og har barn.,

Anonymkode: 7ed0c...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte mannen når han var i et annet forhold. Vi fant tonen og det oppsto følelser før han gjorde det slutt med henne, men vi gjorde ikke noe fysisk før han hadde slått opp. Vi ble etterhvert gift, fikk to barn, og nå er vi separert. Også denne gangen var det ny partner på plass før det var helt over. Vi har begge vært utro i forholdet.

Tror at dersom man starter med et sånt grunnlag, vil man også oppleve det samme og antakelig avslutte på samme måte.. 

Anonymkode: bf1e4...e0d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har erfaring med det, og det ble for mye styr. Jeg kommer aldri til å involvere meg igjen med noen som er i, eller ikke er ferdig med et forhold. Alt for mange blir såret, og det går an å stoppe gryende følelser hvis man VIL! 

Anonymkode: bce91...bca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med en mann som da var gift. Dg er 15år yngre enn han. De to hadde det absolutt ikke greit. Idag har meg å han 1 barn sammen. Hatt våre harde tider, men sånn er det for de fleste. Dette er hele 7år siden:-) 

Anonymkode: 804f2...978

AnonymBruker
Skrevet

Men dere som har opplevd det - gjorde dere noe for å vise at dere var interessert før han gjorde det slutt med hun han var sammen med? Hvor langt kan man dra flørting og interesse uten å tråkke over streken?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dere som har opplevd det - gjorde dere noe for å vise at dere var interessert før han gjorde det slutt med hun han var sammen med? Hvor langt kan man dra flørting og interesse uten å tråkke over streken?

Vi flørtet ikke i det hele tatt. 

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle være single det året, fordi jeg akkurat hadde opplevd å bli rundlurt av en mann, og ville bearbeide det før jeg gikk inn i et nytt forhold.

Han fordi han som sagt var forlovet og samboer.

Ingen av oss viste noen interesse for den andre,  ut over at vi trivdes i hverandres selskap, som venner.

Begge ble like overrasket da den andre sa h*n ville bli bedre kjent på en romantisk måte.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi flørtet ikke i det hele tatt. 

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle være single det året, fordi jeg akkurat hadde opplevd å bli rundlurt av en mann, og ville bearbeide det før jeg gikk inn i et nytt forhold.

Han fordi han som sagt var forlovet og samboer.

Ingen av oss viste noen interesse for den andre,  ut over at vi trivdes i hverandres selskap, som venner.

Begge ble like overrasket da den andre sa h*n ville bli bedre kjent på en romantisk måte.

Jeg må legge til at selv om vi begge ble overrasket,  overrasket vi visst ingen rundt oss.  De fleste hadde lagt merke til kjemien mellom oss, selv om vi ikke var bevisste på det selv. 

Og når det gjelder hvor langt man kan gå.  Ikke langt i mine øyne.  Alt man kunne gjort foran partner er greit, noe mer enn det er over streken for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakket sammen da han var i et forhold, vi hadde kjent hverandre lenge da, men ikke hatt særlig kontakt siste årene. Han slo opp med henne før vi møttes irl igjen så sånn sett ikke noe utroskap involvert, men hun trodde nok det ettersom vi ble sammen rett etter. Det ble et forferdelig styr som endte i et besøksforbud. Nå er vi lykkelig gift sammen. :rodmer: 

Anonymkode: f2b18...344

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte mannen når han var i et annet forhold. Vi fant tonen og det oppsto følelser før han gjorde det slutt med henne, men vi gjorde ikke noe fysisk før han hadde slått opp. Vi ble etterhvert gift, fikk to barn, og nå er vi separert. Også denne gangen var det ny partner på plass før det var helt over. Vi har begge vært utro i forholdet.

Tror at dersom man starter med et sånt grunnlag, vil man også oppleve det samme og antakelig avslutte på samme måte.. 

Anonymkode: bf1e4...e0d

Karma med andre ord?

Anonymkode: 7d0a5...1ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damer, dere vet at disse overlapp-typene deres kommer til å gjøre det samme mot dere når de går lei? Hvem vet, kanskje de allerede er i gang... 

Anonymkode: d5730...f55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer, dere vet at disse overlapp-typene deres kommer til å gjøre det samme mot dere når de går lei? Hvem vet, kanskje de allerede er i gang... 

Anonymkode: d5730...f55

Hvis det skulle skje fikk jeg i det minste leve sammen med min store kjærlighet oppimot en mannsalder, det er mer enn jeg hadde fått hvis jeg avviste ham fordi han gikk ut av det eksisterende forholdet når han fikk følelser for en annen (meg).

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg involvert meg eller vært interessert i noen som er opptatt, men har en historie som er litt relevant. 

Ble mobbet på ungdomsskolen, deriblandt av hun som kalte seg venninne. Hun var sammen med en, og ham begynte å skrive med meg og selv om han var sammen med henne. Hadde jeg orket å legge så mye i hevn så hadde jeg blitt sammen med/drevet med han for å hevne meg. Han ville prøve å date. Han gikk ikke fra henne så lenge jeg ikke viste noen interesse tilbake. 

Hadde det vært en jeg likte så hadde jeg likevel vært skeptisk. Enda mer av at han fortsatte å være med henne etter han prøvde seg på meg. Synes ikke det er noe sjarmerende med menn som prøver seg på andre når de er i forhold.

hun dumpet ham likevel når det hadde gått noen år. 

Anonymkode: dff53...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...