AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Jeg gikk inn på face hans, inn på personinnstillinger og videre til apper som er kobla opp mot facebook brukeren. Der lå tinder øverst. Lasta ned og logga inn på tinder i hans navn men da var det ingen matcher eller meldinger. Altså det kom ikke opp en gammel profil. Hvorfor kommer det da opp at facebooken hans er kobla opp mot tinder? Trenger ingen tale om at jeg gikk inn på brukeren hans. Anonymkode: bfd24...388
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk inn på face hans, inn på personinnstillinger og videre til apper som er kobla opp mot facebook brukeren. Der lå tinder øverst. Lasta ned og logga inn på tinder i hans navn men da var det ingen matcher eller meldinger. Altså det kom ikke opp en gammel profil. Hvorfor kommer det da opp at facebooken hans er kobla opp mot tinder? Trenger ingen tale om at jeg gikk inn på brukeren hans. Anonymkode: bfd24...388 Han har ikke "av kobla" (i mangel på bedre ord) tinder fra Facebook etter han slettet tinder. Det må man gjøre inne fra Facebook. Anonymkode: 8576b...720
FrodeF Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Hæ? Det kommer opp at Facebook er koblet mot tinder fordi han har installert appen og testet det ut... Seriøst. Hva tror du grunnen er? Spøkelser? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Kanskje han sletta Tinder når han møtte deg? Uansett har han på eit eller anna tidspunkt hatt det. Anonymkode: e78ee...771
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 4 minutter siden, FrodeF skrev: Hæ? Det kommer opp at Facebook er koblet mot tinder fordi han har installert appen og testet det ut... Seriøst. Hva tror du grunnen er? Spøkelser? Hei Frode. Ja, var akkurat det jeg trodde, spøkelser. Anonymkode: bfd24...388 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå