AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Jeg lurer på om noen her har erfaring av å selge brukt undertøy? Jeg trenger å betale ned på studielån, har fast jobb, men tjener ikke så bra som jeg skulle ønske. Hører at man kan få 300 kr for en brukt truse, om man sender med bilde av at man har den på osv (uten å vise ansikt) Stemmer dette? Dere som selger truser, hvordan gjør dere det? Jeg har profil på nakenprat og ettersom jeg har skjønt er det et marked for det der. Sender dere det inposten bare? Uten avsender? Jeg tør nok ikke levere personlig. Anonymkode: c6554...576
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Jeg selger diverse brukt til pervoer. Veldig sjeldent dukker det opp noen som bare vil ha dem i posten. De fleste vil ha de levert personlig. Tjener mest på snapchat/skype, viser meg litt naken uten ansikt og later som jeg er kåt. Gjør dette på NP, der kommer det nye selgere hver uke, og de forsvinner etter noen dager fordi de skjønner at det ikke var så lette penger likevel. Anonymkode: c5a15...1e9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Hør med brukte-truser.no så kanskje du får selge der. Tar sikkert en % av salget, men da får du i hvertfall seriøse norske kunder og du slipper stresse med noe annet enn å svette ut og sende trusene. Anonymkode: debd9...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå