AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 I våres klarte jeg involvere meg i ei ung dames liv. Selv er jeg 58. Hun er 16 år yngre. Så jeg kaller henne ung Det var ikke annet enn flørting mellom oss, vel, det vil si en del følelser. Vi kunne gått i baret men gjorde det ikke. Begge tok grep og stoppa det. Vi var jo begge gift, hun slet i sitt forhold, jeg har det ok i mitt. Etter at vi kuttet kontakten, av den grunn at vi visste det kunne gå "galt", har vi ikke sett hverandre. Jeg har snakket med kona om det, etter å ha gått mange runder på om det var lurt. Hun tok det overraskende bra og jeg syns vi er enda sterkere sammen. Fått snakket godt om mange tema vi ikke har berørt på lenge. Hun har også innrømt for meg at hun hadde en flørt for et par år siden, men det også ble stoppet. Vi er visst gode på å la fornuften råde. Men så har tia gått og følelsene for denne "unge damen" er borte. Antakelig fordi jeg ikke ser henne. Jeg vil nok alltid være tiltrukket av henne, for hun er flott å se på. Men selv om alt er over, så kjenner jeg et behov for å møte henne igjen, snakke ut. Vi fikk ingen skikkelig god avslutning i grunnen, og det plager meg. Igjen tenker jeg at om fornuften overstyrer, så lar jeg det være, men på den annen side, vil jeg legge det desto mer dødt om vi får snakket sammen. Helt seriøst så mener jeg det, for det er enda små tanker av og til. Følelser derimot, nei. Og ja, jeg vet dere vil si at de kan blusse opp, men det er ingen fare om de så gjør. Jeg vet hvor jeg hører hjemme og hvordan kjempe i mot. Jeg er litt redd for å ta kontakt. Hvordan tror dere hun vil reagere om jeg, nå noen måneder etter jeg så henne sist, tar kontakt og ber om en prat? Kan jeg gjør dette? Har forøvrig konas velsignelse. Hu vet at jeg trenger gode avslutninger/at ingenting er usagt, for å legge ting helt fra meg. PS. Og før noen kommer med den klassiske kommentaren "var det du som skrev om dette i desember i fjor", " er det du som.....?"....så nei, jeg har ikke skrevet her før. Anonymkode: 5a7f7...cce
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Ah denne skulle vel vært under samliv. Legger den der og.... Anonymkode: 5a7f7...cce
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Merkelig lik problemstilling som har vært skrevet, og messet om, her tidligere.... Uansett: ta gjerne kontakt. Sannsynligvis er hun "våknet opp" fra galskapen og vil tenke "hva faen tenkte jeg på; en gammal mann jo?!?!?". Men da får du jo closuren du trenger 😄 Anonymkode: c67d4...1a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå