Gå til innhold

Billig foundation som dekker veldig bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så stygg og uren hud. Mange flekker og arr, porer og kviser. Har prøvd meg frem på hudpleie, både billig og dyrt uten at det hjelper noe. Er 28 år og har aldri brukt annet enn maskara til sminke. Har vært og fått hjelp til å velge riktig foundation til min hud. Dyr var den, og den dekket ingenting. Gjorde meg bare blekere.

Nå MÅ jeg begynne med foundation for huden ser virkelig ikke ut. Noen som kan tipse om en som dekker bra uten å koste for mye? Og hvordan unngår jeg at det smitter av på barna, mannen og klær ved kontakt?

Anonymkode: b1415...058

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har så stygg og uren hud. Mange flekker og arr, porer og kviser. Har prøvd meg frem på hudpleie, både billig og dyrt uten at det hjelper noe. Er 28 år og har aldri brukt annet enn maskara til sminke. Har vært og fått hjelp til å velge riktig foundation til min hud. Dyr var den, og den dekket ingenting. Gjorde meg bare blekere.

Nå MÅ jeg begynne med foundation for huden ser virkelig ikke ut. Noen som kan tipse om en som dekker bra uten å koste for mye? Og hvordan unngår jeg at det smitter av på barna, mannen og klær ved kontakt?

Anonymkode: b1415...058

Hvorfor har du plutselig så stygg hud nå da? Du er 28år og har ikke brukt foundatiin før nå?

Anonymkode: 96c4b...6d6

AnonymBruker
Skrevet

Trikset for at den ikke skal smitte av er å bruke transparent pudder over. Husk også primer under foundation, så setter det seg finere. 

Ellers synes jeg denne dekker godt: https://www.komplettapotek.no/product/861173/ansiktspleie/kosmetikk/la-roche-posay-toleriane-foundation?gclid=EAIaIQobChMI173nmb_Z3AIVFKqaCh2sdwYHEAQYASABEgKPUfD_BwE

Du får den på Apotek 1. ☺️ 

Anonymkode: c633c...ba2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Max factor facefinity 3 in 1👌 Den dekker utrolig godt og holder hele dagen. Har selv arr etter kviser, rødheter, pigmentflekker og ujevnheter i huden, og denne dekker alt.

Anonymkode: cbf72...3b9

Skrevet
On 8/6/2018 at 2:40 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor har du plutselig så stygg hud nå da? Du er 28år og har ikke brukt foundatiin før nå?

Anonymkode: 96c4b...6d6

Du! Det er mange av oss som ikke trenger eller har interesser av å bruke masse sminke!   "Har du ikke brukt foundation før nå?" . Hva slags møkka -spørsmål er det?

Skjønner det er et SJOKK for en sminke junkie å høre om kvinner som ikke bruker det!?😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...