Gå til innhold

Å bo tett på, og ha ugjengjeldte (?) følelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Situasjonen er den at jeg har klart å forelske meg i naboen min :( 

Har alltid tenkt at han har vært "way over my league", så ikke gjort noe med det, og det det har gått bra siden han var i forhold, men rundt påske ble han singel, og etter det har vi tilbrakt masse tid sammen i hagen, og det endte dessverre med at vi endte opp sammen en natt i fylla. Begge var dagen etter enige om å ikke gjøre noe mer med det pga bosituasjonen vår, begge stortrives her og liker å ha hverandre som naboer og vil ikke risikere noe som helst, men jeg kjenner at jeg sliter nå som han har begynt å date andre.. Kjenner på sjalusi og mindreverdighetskomplekser om at jeg ikke er bra nok, osv osv, selvom han antageligvis ikke engang vet at jeg er interessert... 

Så nå lurer jeg på om jeg skulle fortalt han det? Men er så redd for å gjøre det kleint, at det skal bli dårlig stemning hvis han ikke gjengjelder følelsene, (noe han mest sannsynlig ikke gjør) eller synes det er ubehagelig å vite at naboen er forelska og han ikke gjengjelder det.. jeg synes iallefall det er veldig ubehagelig å omgås noen jeg vet har følelser for meg, men som jeg ikke klarer å gjengjelde... Og jeg vil ikke at han skal synes det er ubehagelig å treffe på meg i hagen eller butikken... 

Hva ville dere gjort? Fortalt før det er for sent, eller prøvd å kvele følelsene og late som ingenting, slik jeg har gjort?

For meg vil det faktisk være en større sorg å flytte og miste ett godt naboskap, enn å gå glipp av en mann, da jeg stortrives alene, og endelig trives med bostedet.. Leiligheten er perfekt, og det er alle naboene også... Kjærlighetssorg går jo over... 

Når jeg først skulle falle for en mann, så måtte det være naboen av alle mulige, liksom? Irritert på meg selv for å klare å fucke det til såpass for meg selv :( 

Beklager om det ble rotete, måtte bare få lufta litt tanker... 

Anonymkode: 55a83...5f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor det skulle være er problem å date naboen?

Anonymkode: 1f47c...09e

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ooops, feilpost

Endret av Anugita
Feilpost
AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli ett problem hvis det går skeis ;)

Blir ikke like hyggelig naboskap da, og sånn som vi har det her (firemannsbolig) så setter vi oss alle sammen ofte ned å tar en kaffe sammen, eller griller sammen hvis man står med grillene samtidig, lite vits i at 4 stk står med hver sin grill samtidig..  Og vi kan alltid spørre hverandre om hjelp osv...

Skulle vi finne på å date og alt går bra er det jo bare en fordel, men om det går skeis, så er jeg redd for at mye av dette kan bli borte.. Jeg er også redd for at han ikke gjengjelder følesene mine, han hadde mye mer fylleangst og angret mye mer enn meg dagen etterpå... Er derfor redd for at det blir dårlig stemning hvis han får vite det, og at vi mister den gode tonen og felleskapet vi har her... 

Har bodd steder med elendige naboer, så for meg er dette stedet himmelen, og noe jeg IKKE vil miste... Vil heller miste han til en annen... Men så er det disse følelsene da, som tuller med meg.. Og sier at jeg burde ta en sjans, kan ikke bo i min lille boble for evig og alltid (selvom jeg stortives i den).... 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen råd eller tips til meg? Hva ville dere gjort selv i samme situasjon? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...