Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger råd etter nå lang tid med flørting med en mann. 

Det hele startet for en tid tilbake hvor vi flørtet med blikk og smiling, samt positiv oppmerksomhet. Gjerne holdt blikket en stund når vi møtte på hverandre. Dette har pågått nå i ca 1 år. 

Vi oppdager hverandre lett når vi er på samme sted. Vet ikke hvorfor men blitt mer og mer slik med tiden som går. Dette er uavhengig om vi møtes på senter, parkeringshus,  i trafikken, fotballkamp cup ( vi begge har barn som er aktive med fotball) 

Jeg er sjenert av meg og redd for å hoppe ut i noe som kan såre meg. Han virker som redd for å ta kontakt og vi er kommet i en ond sirkel. 

Nå i det siste når vi møtes så har vi begge kjørt bil flere ganger da blir han rar. Rast løs, veiver rundt med armer, viser tydelig bevegelser med kroppen. 

Sist vi møttes face to face på senteret så så han på meg smilte veldig, så på mitt barn som var med meg å holdt meg i hånda og smilte utrolig. Men så ingenting. 

Hvorfor sier han ikke noe? Hvordan skal jeg tolke dette etter så mye tid? 

Anonymkode: f5778...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok stum av beundring.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere som vet. ? 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen flere som vet. ? 

Jeg har flere det er sånn med, men tror ikke at de er interessert fordiom 😅 Han ene er godt gift med ei som er tusen ganger penere og mer trent enn hva jeg er, så tviler sterkt på at det er noe annet enn vanlig hyggeligskap. 

Anonymkode: 409a1...28d

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Trodde lange blikk med smil gjentatte ganger er et tegn på flørt. Spes når blikket holdes over lengre tid. 

Jeg klarer hvertfall ikke få han ut av hodet mitt. Men får meg ikke til å gjøre noe med det heller. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Trodde lange blikk med smil gjentatte ganger er et tegn på flørt. Spes når blikket holdes over lengre tid. 

Jeg klarer hvertfall ikke få han ut av hodet mitt. Men får meg ikke til å gjøre noe med det heller. 

Men da er det jo bare å slutte å lure. Kommer aldri tll å skje noe uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å flørte litt er jo gøy uten at man må ta kontakt da :) Men om du ikke får han ut av hodet ditt ville jeg tatt kontakt på et vis. Han jeg er sammen med nå, han la meg til å Facebook etter at jeg handlet hos han (privat firma) og det oppstod kjemi som jeg også merket. Hadde tydeligvis rett i at han merket det han også :) Er det den følelsen du har så ville jeg ha gått for det. Ofte det stemmer.

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg og er sjenert. Vet du om han er singel? Hvis han ikke er singel kan det jo godt være derfor han ikke gjør noe mer.

Anonymkode: f5d1c...1d9

AnonymBruker
Skrevet

Har dere gått og blikket hverandre i over et år, og ingen av dere har tatt kontakt..? Skal det bli noe på deg, må du ta kontakt selv. 

Anonymkode: d074a...3c8

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg og er sjenert. Vet du om han er singel? Hvis han ikke er singel kan det jo godt være derfor han ikke gjør noe mer.

Anonymkode: f5d1c...1d9

Han er singel nå vet jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere gått og blikket hverandre i over et år, og ingen av dere har tatt kontakt..? Skal det bli noe på deg, må du ta kontakt selv. 

Anonymkode: d074a...3c8

Det er mulig jeg må. Jeg bare vet ikke hvordan da jeg er redd for å bli såret. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å flørte litt er jo gøy uten at man må ta kontakt da :) Men om du ikke får han ut av hodet ditt ville jeg tatt kontakt på et vis. Han jeg er sammen med nå, han la meg til å Facebook etter at jeg handlet hos han (privat firma) og det oppstod kjemi som jeg også merket. Hadde tydeligvis rett i at han merket det han også :) Er det den følelsen du har så ville jeg ha gått for det. Ofte det stemmer.

Den følsen jeg har at det er noe der. Men vet jo ikke men virker sånn fra han sin side uten at han har sagt noe. Virker jo som han legger tydelig merke til meg uansett hvor jeg er. Uavhengig om det er kjøpesenter, parkering, eller hvor. Men hvordan bryte denne sirkelen vi er kommet i ? 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den følsen jeg har at det er noe der. Men vet jo ikke men virker sånn fra han sin side uten at han har sagt noe. Virker jo som han legger tydelig merke til meg uansett hvor jeg er. Uavhengig om det er kjøpesenter, parkering, eller hvor. Men hvordan bryte denne sirkelen vi er kommet i ? 

Vet han hva du heter slik at han KAN ta kontakt da? Høres ut som dere bor på en liten plass siden dere møtes overalt,  da vet han kanskje navnet ditt?

Legg han til på Facebook :) Jeg synst det var veldig koselig at typen min gjorde det (han er 42 og jeg mye yngre), jeg tok det veldig positivt, det er ikke noe teit ved å gjøre det uansett. Jeg trodde han hadde dame, derfor tok ikke jeg første skrittet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hoppet ut i det etter en god periode med mye blikk-kontakt og litt småprat, la han til på Insta først, og tok mot til meg og sendte ei melding etter hvert. Han hadde virkelig lagt merke til meg også, så det ble positivt mottatt, og det ble noen dater før vi fant ut at vi passet bedre som venner.;) Men den som intet våger intet vinner...

Alternativt hvis du vet han er singel så kan du sjekke om han feks er på Tinder? Svært mang single med barn er det. Da er det jo bare å sveipe riktig vei og håpe at han gjør det samme. ;)

Anonymkode: 0cc76...f2d

Skrevet

Hvordan tror du han tolker deg, som ikke gjør noe mer etter så lang tid? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Hvordan tror du han tolker deg, som ikke gjør noe mer etter så lang tid? 

Vet ikke helt. Sjenert virker det som. 

Han er advokat så virker litt tilbakeholden på sitt privat liv. Har pratet med han i en setting hvor han er advokat. Flørtet tydelig da og av det kan jeg tolke.  Men vil likesom ikke ta kontakt. Jeg er redd. 

Hvert i et forhold hvor ting gikk riktig galt, mishandling av meg. Kom meg bort men etter dette er jeg redd. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hoppet ut i det etter en god periode med mye blikk-kontakt og litt småprat, la han til på Insta først, og tok mot til meg og sendte ei melding etter hvert. Han hadde virkelig lagt merke til meg også, så det ble positivt mottatt, og det ble noen dater før vi fant ut at vi passet bedre som venner.;) Men den som intet våger intet vinner...

Alternativt hvis du vet han er singel så kan du sjekke om han feks er på Tinder? Svært mang single med barn er det. Da er det jo bare å sveipe riktig vei og håpe at han gjør det samme. ;)

Anonymkode: 0cc76...f2d

Sjekket tinder. Men fant han ikke. Sjekket andre sider men ikke funnet han. 

Han vet hvem jeg er. Men jeg har ikke nr som er på opplysningen. 

Skrevet

Begge er single, dere har møttes i ulike sammenhenger et års tid med noe som i hvert fall fra din side er oppfattet som flørting. En voksen, hetero mann som ikke har tatt dette videre etter så lang tid er neppe interessert. Han er jo advokat og garantert ikke så sjenert at han ikke kan snakke med folk. 

Hvis du vil finne ut om det er noe mer, må dere nok begynne å prate sammen. Siden begge har fotball-barn, kan du kanskje dra i gang noe fellesaktivitet i den forbindelse? Piknik tur for laget, med foreldre, eller kaffe/vafler etter trening. Er han interessert, møter han jo opp da. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kitcat skrev:

Begge er single, dere har møttes i ulike sammenhenger et års tid med noe som i hvert fall fra din side er oppfattet som flørting. En voksen, hetero mann som ikke har tatt dette videre etter så lang tid er neppe interessert. Han er jo advokat og garantert ikke så sjenert at han ikke kan snakke med folk. 

Hvis du vil finne ut om det er noe mer, må dere nok begynne å prate sammen. Siden begge har fotball-barn, kan du kanskje dra i gang noe fellesaktivitet i den forbindelse? Piknik tur for laget, med foreldre, eller kaffe/vafler etter trening. Er han interessert, møter han jo opp da. 

Vi har på ulike skoler og da ulike fotball lag.  Må finne på noe. Men jeg aner ikke hva. Så får bare gjøre noe neste gang. 

Han er helt annen på jobb enn privat av det jeg har hørt og erfart. Pratet med en kollega av han og han har sett hvordan han er mot meg. Og hun sier selv at han er rar i oppførsel og han er annerledes enn han pleier. Men hun mente på at han flørtet hun og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...