Gå til innhold

Har fantastisk sex med en fyr jeg aldri kan bli sammen med..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har pågått i noen år nå, og jeg begynner å bli oppriktig trist for at jeg med stor sannsynlighet aldri vil få et slikt sexliv med en fyr jeg går inn i et forhold med. Er så misunnelig på de som får i «pose og sekk»; både fantastisk sex og kjæreste i étt. Andre som har erfart det samme? Er det ikke utrolig kjipt å være sammen med noen man ikke har like bra sex med? (Selv om det selvsagt er mer i et forhold enn bare sex, men..) 

Anonymkode: 0218b...d8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du ha sex med han men aldri bli sammen?!

Anonymkode: e9e14...240

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du ha sex med han men aldri bli sammen?!

Hva mener du? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

TS

les overskriften din.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

les overskriften din.

Hva er det du ikke forstår? Har du aldri hørt om FFs eller lignende? Altså at man passer bra seksuelt, men ikke har den rette kjemien til å få et fohold til å fungere? Unnskyld om det var uklart at dette var tilfellet her 😕 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke klare å finne en annen mann som matcher deg seksuelt? Høres mer ut som om du virkelig liker ham.

Anonymkode: 12ead...1c4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg... Savner fortsatt den intense kjemien.

Anonymkode: 75d04...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og har en FF som jeg er forelsket i, men han ønsker ikke forhold.

Virker egentlig nesten litt sånn typisk...

Anonymkode: 9ab63...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har pågått i noen år nå, og jeg begynner å bli oppriktig trist for at jeg med stor sannsynlighet aldri vil få et slikt sexliv med en fyr jeg går inn i et forhold med. Er så misunnelig på de som får i «pose og sekk»; både fantastisk sex og kjæreste i étt. Andre som har erfart det samme? Er det ikke utrolig kjipt å være sammen med noen man ikke har like bra sex med? (Selv om det selvsagt er mer i et forhold enn bare sex, men..) 

Hvorfor kan ikke dere bare gå inn i et forhold? Det høres jo perfekt ut!

Anonymkode: 919b3...1e7

AnonymBruker
Skrevet

Er vanskelig å gå inn i et forhold når den ene ikke vil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og når den andre er dum, eller, forelska, nok til å fortsette å la seg forføre...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er forsåvidt dette som menes når folk snakker om å holde jenter varme, eller holde de på gress, for de som aldri har hørt om sånt før.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, ma00 skrev:

Nå har jeg aldri vært forelsket selv(er ung), men er det ikke sånn at sexen blir mye bedre om det er noen man har følelser for? 

Skinner gjennom at ts har følelser.

Anonymkode: 8f20b...637

• Liker 4
Skrevet

Er det broren din? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle du ikke klare å finne en annen mann som matcher deg seksuelt? Høres mer ut som om du virkelig liker ham.

Anonymkode: 12ead...1c4

Jeg har jo hatt sex med en del andre partnere opp gjennom, er 35, har vært samboer i mange år, vært forelsket og alt det der, men nå snakker jeg ikke om dyp følelsessex, men bare sykt bra og fantastisk kjemi i senga.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forsåvidt dette som menes når folk snakker om å holde jenter varme, eller holde de på gress, for de som aldri har hørt om sånt før.

Du mener at jeg holder han varm fordi jeg har sex med han, selv om jeg ikke kan forelske meg i han? Han vet godt at jeg ikke kan gå inn i et forhold med han.

3 minutter siden, Gent82 skrev:

Er det broren din? 

Jeg har ikke sex med broren min.

TS.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skinner gjennom at ts har følelser.

Anonymkode: 8f20b...637

Dessverre er han ikke min type sånn sett, skulle gjerne ønske det, det er jo det jeg skriver i HI. At jeg er lei for at vi aldri kan bli sammen.

TS

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke dere bare gå inn i et forhold? Det høres jo perfekt ut!

Anonymkode: 919b3...1e7

Fordi jeg ikke har kjærestefølelser for han? Jeg er ikke forelsket? Jeg klarer ikke tvinge frem følelser som ikke er der:(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du mener at jeg holder han varm fordi jeg har sex med han, selv om jeg ikke kan forelske meg i han? Han vet godt at jeg ikke kan gå inn i et forhold med han.

TS.

Å, så det er du som liker sexen, men ikke vil ha forhold? Sorry, antok at det var andre veien, som vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er egentlig problemet ditt da, TS?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke har kjærestefølelser for han? Jeg er ikke forelsket? Jeg klarer ikke tvinge frem følelser som ikke er der:(

Om du føler dere passer sammen og du er emosjonelt tilgjengelig er det svært sannsynlig at du vil forelske deg i han om du gir det noen måneder. Men som sagt er det essensielt at du er på et stadie i livet der du faktisk ønsker et forhold. 

Anonymkode: 8da1e...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...