AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Jeg har i en alder av 28 begynt å få en del Tinder-dates. Jeg husker jeg var 23, og ikke hadde draget, at all. Men nå har det tatt seg opp i det siste, og det blir mye bruk og kast. Men jeg har hele tiden tenkt at jeg sier noe hyggelig, hvis jeg ikke likte dama og ville ta det videre. Så snakket jeg med en god venn av meg som studerer psykologi. Og han sa noe om at selvtillit er ekstremt attraktivt, men at selvtillit på mange måter er et null-sum spill, ved at man kan få mer selvtillit, ved å tråkke på andres. Da mente han ikke sånn barnslig The Game old school posing. Han mente rett og slett at hvis man forsøkte å være mer drittsekk, så ville man måtte gi mer faen. Og folk som gir mer faen, har større tiltrekningskraft. Så da begynte jeg å date flere på tinder, med et helt annet mål for øynene. Rett og slett bare for å oppleve å dumpe dem, uten at jeg selv angret og tenkte "hva hvis". For det var jo bare stygge jenter jeg dumpet, som jeg aldri ville hatt meg med allikevel. Nå har jeg gått rundt i to måneder og bare dumpa folk på alle mulige måter, men mest mulig ærlig, ikke sånt tull. Rett og slett vært veldig upfront. Sagt sånt som: jeg liker ikke fasongen på rumpa di, eller du har for små pupper for meg, eller du er jo litt kul, men nesa di er litt sånn i veien, skjønner du. Og det har en helt magisk effekt på personligheten. Det er både litt vemmelig, og litt kult samtidig. Det føles som om å bare oppdage the matrix, og bare ta alt du vil ha. Jeg tenker aldri på konsekvenser mer. Jeg tenker bare strategi og hva jeg har lyst på. Det er så befriende. Anonymkode: ecc97...724
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Jeg er overrasket over at det tok deg så lang tid å innse at alle vil ha det man ikke kan få. Jeg har hooket med fuckboys, men til og med de er ikke så frekke at de begynner å rakke ned på utseende eller kropp. De er bare drittsekker, uten å gå på angrep på personen. Kanskje du skal prøve det i stedet? Å hooke med stygge jenter er vel heller ingenting å føle seg bedre av 😅 de kunne jo hvem som helst ha fått. Anonymkode: 48dc9...489 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Jeg vet hva du mener. Tidligere behandlet jeg gutter ganske dårlig. Jeg følte de var som tyggegummi, jo mer jeg tråkket på dem jo mer klistret de seg til meg. Jeg følte også at jeg hadde en slags makt over dem. Fikk dem til å kjøre meg steder,kjøpe mat til meg og alt mulig annet. De fikk aldri noe særlig igjen for deg, men satt klistra på meg som en klegg allikavel. Det var også endel som jeg avviste flere ganger som fortsatte å ta kontakt. Jeg kunne sende dem bilder av at jeg var med en annen gutt og de fortsatte å ta kontakt. Jeg er ferdig med å oppføre meg på den måten nå da,for jeg ønsker ikke å være et dårlig menneske. Før tenkte jeg ikke at jeg var en dårlig person, men selvfølgelig er man det om man behandler andre dårlig. Anonymkode: 1a6f7...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Velkommen etter, TS. Du er virkelig ikke inne på revolusjonerende nytt. Håper du snart slutter å synes det er spennende/givende å behandle mennesker på den måten. Være mot andre slik du vil at de skal være mot deg. Anonymkode: 51277...83f 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Du tiltrekker deg jenter med issues på den måten. Fortsett sånn, vi med sikkerhet i oss selv vil ikke ha deg Anonymkode: aa1cf...a4f 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Har du ekte selvtillitt og ro med deg selv behøver du ikke å spille noen spill, da sier du til en kvinne du treffer at du synes hun var pen og at du har lyst til å treffe henne igjen. Vil hun ikke/kan hun ikke så tar du det med ett smil og går videre, å bli "avvist" er bare bra, man sparer seg selv for mye tid. Det du gjør min venn er bare ett spill og et ganske stygt spill mot andre mennesker, som andre skriver er de eneste personene som vil tiltrekkes av noe slikt vil være personer med issues. Normale og gode potensielle partnere vil se rett igjennom din "tøffe" persona, du vil kanskje ha litt suksess de første datene, men ditt egentlige usikre selv vil skinne igjennom med små hint i oppførselen over tid. Anbefaler deg Mark Manson, Models. Les/hør på denne når du oppdager hvor lite tilfredsstillende det er i lengden å leke. Anonymkode: 6a55c...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Heter du Christian? Anonymkode: cf742...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå