AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Jeg har vært singel i ca 2 år. Siste forholdet mitt varte i ca 10 år, vi bodde sammen og fikk to barn sammen. Nå i helga traff jeg en fyr på byen. Vi snakket endel, jeg fant ut han var 22 år gammel. Jeg har flørtet en del i det siste og vært på litt dater og slikt, men ALDRI vært med noen så unge! Jeg er selv 35 forresten. Han er altså 13 år yngre! Men ja, ting skjedde den kvelden, det ble dansing og klining. Så ville han ha nummeret mitt på kvelden, noe han fikk. Han sender veldig mange meldinger, og han vil veldig gjerne treffes. Jeg ser på det som en flørt som er litt gøy, samtidig som jeg skjems litt. 🙈 Har allikevel «aldri kunnet» de dagene han foreslår. Han er likevel veldig på, selv om jeg spøker det vekk og at han er for ung. Han mener alder ikke har noe å si. Det er ikke noen sjanse for at en 22 år gammel mann vil ha noe seriøst med en 35 år gammel tobarnsmor? Ikke forstår jeg at han i det hele tatt vil ha noen så «gamle». 😆 Anonymkode: 337ea...82d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Han vil pule en milf. Anonymkode: 20881...d78 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Oops postet feil, skulle være i singelforumet. Men lurer jo også på om jeg bare skulle treffe ham for litt.. vel, Netflix and chill. Jeg var utrolig tiltrukket av den veltrente, høye, sterke kroppen. Anonymkode: 337ea...82d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han vil pule en milf. Anonymkode: 20881...d78 Haha. Det er det jeg frykter. Anonymkode: 337ea...82d 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha. Det er det jeg frykter. Anonymkode: 337ea...82d Eller håper på. Alt etter som. Anonymkode: 337ea...82d
Gjest Overrasket Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 (endret) Kos deg litt, ha sex, spis jordbær, se på nattehimmelen, alt det der. Hvor ofte lever man? Hvis du lurer på hva han vil før du tar ham skikkelig hardt, spør ham, ikke oss. Endret 6. august 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 35-åring som kliner med og vil møte 22-åring.. Håper ikke du og eksen som du har 2 barn med bor på samme sted, må være utrolig flaut for han. Anonymkode: d6d8b...42e
Hadley Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 En single tobarnsfar på 35 år hadde hatt NULL problemer med å knulle en villig 22 åring. Og ingen hadde dømt ham for det. Så chill! Du gjør det DU vil! Seriøst forhold? Kanskje ikke, 22 åringer er uerfarne. Men dere er begge voksne og kan gjøre som dere vil. Vil du ha litt midlertidig gøy eller partner for resten av livet? Uansett. En 22 åring er ikke et barn. 8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 Du vil ikke få politiet på døren, for å si det slik. Han er også voksen og den som tar initiativ. Mest sannsynlig er han ute etter et par ligg med en eldre dame. Hvis du er komfortabel med å ha det gøy med en yngre motpart, hvorfor ikke bare la det skje? Bedre å leve mens man kan, enn å angre på alt det man ikke gjorde, etter hvert som tiden flyr. Om han likevel viser interesse for et seriøst forhold, er det kanskje greiest å ta mer betenkningstid. Du sier det er uaktuelt å gå for et forhold med en som er en del år yngre, men det høres litt overfladisk ut. En aldersforskjell på 13 år er langt fra det verste jeg har hørt om, for å si det mildt. Det begynner selvsagt å bli litt, men det behøver aldeles ikke være noen krise. Hvis han er moden for alderen og dere har mye til felles, så vil jeg påstå at det er toskete å ikke vurdere han i det hele tatt. Forskjellen er rent tallmessig er ikke uendelig stor, man kan fint leve mange gode år sammen når differansen ikke er større. Mitt råd til deg er å følge instinktene dine. Er han av nok interesse for deg, gi det litt mer tid og se hvordan historien utspiller seg. Hvis nei, er det ikke noe vanskeligere enn å avslutte relasjonen her og nå. Anonymkode: 118e5...8e7 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha. Det er det jeg frykter. Anonymkode: 337ea...82d Det har du rett i, 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller håper på. Alt etter som. Anonymkode: 337ea...82d Her ble det bare kleint. Anonymkode: 43fa5...169
herzeleid Skrevet 7. august 2018 #11 Skrevet 7. august 2018 Det er masse unge menn som gjerne tar en "runde i høyet" med betraktelig eldre kvinner, så der er det jo bare å kjøre på om dette er noe du selv er fornøyd med. Så er det nok samtidig veldig få menn på 22 som er interessert i et seriøst lengre forhold med en som er såpass mye eldre og har barn fra før, og jeg ville nok vært skeptisk til noe seriøst med en person hvis eventuelle ønsker med tanke på barn osv. for vil kunne endre seg. Samtidig er jo alt mulig så hvis dere virkelig finner tonen kan det jo være verdt å prøve. 2
Peter007 Skrevet 7. august 2018 #12 Skrevet 7. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha. Det er det jeg frykter. Anonymkode: 337ea...82d Pul I vei du 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #13 Skrevet 7. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 35-åring som kliner med og vil møte 22-åring.. Håper ikke du og eksen som du har 2 barn med bor på samme sted, må være utrolig flaut for han. Anonymkode: d6d8b...42e Hvorfor??? Anonymkode: 20881...d78
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #14 Skrevet 7. august 2018 Go for it! Jeg er 19 og fantaserer mye om damer i 30-40+ årene. Damer må slutte å bekymre seg over at de er "for gamle", men heller være litt mer frempå. Anonymkode: 27a66...c58
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #15 Skrevet 7. august 2018 Men sånn til saken: Det må bare være de mest pripne som har noe imot et sånt forhold. Anonymkode: c0a6c...990
kjedermeglittja Skrevet 7. august 2018 #16 Skrevet 7. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel i ca 2 år. Siste forholdet mitt varte i ca 10 år, vi bodde sammen og fikk to barn sammen. Nå i helga traff jeg en fyr på byen. Vi snakket endel, jeg fant ut han var 22 år gammel. Jeg har flørtet en del i det siste og vært på litt dater og slikt, men ALDRI vært med noen så unge! Jeg er selv 35 forresten. Han er altså 13 år yngre! Men ja, ting skjedde den kvelden, det ble dansing og klining. Så ville han ha nummeret mitt på kvelden, noe han fikk. Han sender veldig mange meldinger, og han vil veldig gjerne treffes. Jeg ser på det som en flørt som er litt gøy, samtidig som jeg skjems litt. 🙈 Har allikevel «aldri kunnet» de dagene han foreslår. Han er likevel veldig på, selv om jeg spøker det vekk og at han er for ung. Han mener alder ikke har noe å si. Det er ikke noen sjanse for at en 22 år gammel mann vil ha noe seriøst med en 35 år gammel tobarnsmor? Ikke forstår jeg at han i det hele tatt vil ha noen så «gamle». 😆 Anonymkode: 337ea...82d Jo det er en sjanse for at han vil det. I og med at du allerede har barn, så har du heller ikke så voldsomt mye å risikere. Kjør på.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #17 Skrevet 7. august 2018 Kjør på. En kamerat av meg hadde ONS med en 43 år gammel tobarnsmor da han var 20. De nøt hverandre etter at de hadde møttes på festival. Barna på seks og åtte sov i samme huset. Ble ikke noe styr av det. Anonymkode: cd547...6ae
Papirfly Skrevet 8. august 2018 #18 Skrevet 8. august 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Papirfly, mod.
hutula1 Skrevet 8. august 2018 #19 Skrevet 8. august 2018 På 6.8.2018 den 22.01, AnonymBruker skrev: Haha. Det er det jeg frykter. Anonymkode: 337ea...82d Om du frykter å bli pult, så bør du jo ikke flørte så fryktelig, når du er på byen da. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 1 time siden, NySnakk skrev: Om du frykter å bli pult, så bør du jo ikke flørte så fryktelig, når du er på byen da. Det var en spøk. Er ikke noe annet jeg heller vil. Så nå blir det pulings. Anonymkode: 337ea...82d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå