AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Hvor nøye er dere på å ikke tisse på 4 timer og ikke spise/drikke på 2 timer ETTER dere har fått en positiv test? Holder dere de "fristene" eller slurver dere litt mer da? Jeg har positiv test 2-3 dager og syntes det er litt stress å holde fristene når jeg tester 2-3 ganger for dagen for å følge med NÅR eggløsningen skjer. Er det reelle tester om en kanskje drikker etter fristen? Eller går på toalettet? Anonymkode: a0a24...41a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Ikke spise og drikke ETTER positiv test?! Wtf? Aldri hørt om... så det holder jeg ikke for å si det sånn.. blitt gravid fordet Anonymkode: c3349...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Tror du lestespm mitt litt fort?:) på eggeløsningstester skal en la være å tisse 4 timer før og spise 2 timer før en tester. Er drt "like nøye" etter en først har fått positiv test er det jeg lurer på. Eller om jeg må forholde meg til det så lenge jeg tester Anonymkode: a0a24...41a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 De fristene har jeg ikke hørt om før. Jeg har altså aldri vært nøye med det, men finner eggløsning likevel. Anonymkode: 62f05...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Ok. Jeg har fulgt de slavisk og syns det er litt mye styr🙈 Kanskje det ikke er såååå nøye da når eggeløsning er nær so stigningen er begynt:) Anonymkode: a0a24...41a
Alvildeivf Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 (endret) Jeg tester med morgen urin (har avdanced monitor) deretter urinen etter morgenurin.(med vanlig test) Så tester jeg igjen rundt 20 på kvelden. Med vanlig test (ikke advanced monitor) den på kvelden prøver jeg å vente så jeg ikke akkurat har tisset. Men ikke noe nøyaktig før eller etter mat osv. dette funker for meg ☺️ Må nevne at jeg har uregelmessig syklus, fra 13-60 dager 😪 derfor tester jeg MYE 😅 Endret 7. august 2018 av Alvildeivf
Silfen Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Aldri brydd meg om noe sånt. Kun å teste på ettermiddag/kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå