Gå til innhold

Bare jeg som irriterer meg over mennesker som har "been there, done that"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke uttrykksmåten helt fordi de har som oftest hatt en dårlig erfaring med noe, og uttrykker seg da på denne måten. Men med en gang de skriver det slik, føler jeg at de virker litt enkle? Ikke rart det gikk dårlig for deg liksom.
Føler også at de prøver å gjøre seg bedre enn andre, fordi de prøver å fremstå som erfarne og kloke mennesker? 

Anonymkode: ca5d4...c9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg ei bolle!

Anonymkode: e3efd...949

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg ei bolle!

Anonymkode: e3efd...949

*en bolle. enkle menneske.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke uttrykksmåten helt fordi de har som oftest hatt en dårlig erfaring med noe, og uttrykker seg da på denne måten. Men med en gang de skriver det slik, føler jeg at de virker litt enkle? Ikke rart det gikk dårlig for deg liksom.
Føler også at de prøver å gjøre seg bedre enn andre, fordi de prøver å fremstå som erfarne og kloke mennesker? 

:fnise:

Anonymkode: c406c...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En sjelden gang bruker jeg det uttrykket, men da er det nødvendigvis ikle for å peke på en negativ erfaring. Det kan f eks være det at jeg har vært i Paris fire ganger allerede, og ønsker å reise til en annen storby neste gang. Eller at jeg har jobbet med det jeg er utdannet som, men livet tok en vri, og veien førte meg over på noe helt annet. "Det der har jeg gjort, og nå vil jeg prøve noe annet/nytt". Livets buffet har så mye å by på!

Anonymkode: 46144...279

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget er åpenbart et resultat over at noen har brukt dette uttrykket fordi de har en negativ erfaring med noe og du ikke liker det.

Anonymkode: 0678f...497

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En sjelden gang bruker jeg det uttrykket, men da er det nødvendigvis ikle for å peke på en negativ erfaring. Det kan f eks være det at jeg har vært i Paris fire ganger allerede, og ønsker å reise til en annen storby neste gang. Eller at jeg har jobbet med det jeg er utdannet som, men livet tok en vri, og veien førte meg over på noe helt annet. "Det der har jeg gjort, og nå vil jeg prøve noe annet/nytt". Livets buffet har så mye å by på!

Anonymkode: 46144...279

ikke i slike sammenhenger. men føler at folk som bruker uttrykket prøver å fremstå som kloke og erfarne, og derfor vil at andre skal gjøre som seg sier. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette uttrykket bruker jeg kun humoristisk, og aldri fordi jeg er misfornøyd med noe eller vil skryte. Bruker det gjerne hvis jeg ser at noen har vært en helt obskur plass som jeg også tilfeldigvis har vært. Humoristisk i betydningen "hvem har ikke vært DER, liksom". 😄

Anonymkode: eb1b4...c53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker uttrykket når noen forteller om noe dumt de har gjort, type gått seg vill, drukket for mye eller sovnet på toget og mistet stasjonen osv. 

Anonymkode: 130e7...e61

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...