Gå til innhold

Møtesituasjoner uten alkohol - Dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, men føler meg klar for forhold. Men, jeg trenger tips til hvor jeg kan møte disse potensielle mennene. Problemet mitt er at jeg drikker sjeldent, og hvor jeg bor er alkohol den eneste grunnen til at folk i min aldersgruppe (25+) samles. Føler nesten at jeg må melde meg på "Jakten på Kjærligheten" for å komme i kontakt med likesinnede. 

Jeg har noen hobbyer (hund, friluftsliv, jakt og trening), men synes det er vanskelig å komme i snakk med noen ettersom jeg vanligvis er alene. 

Anonymkode: 3a14c...c85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel, men føler meg klar for forhold. Men, jeg trenger tips til hvor jeg kan møte disse potensielle mennene. Problemet mitt er at jeg drikker sjeldent, og hvor jeg bor er alkohol den eneste grunnen til at folk i min aldersgruppe (25+) samles. Føler nesten at jeg må melde meg på "Jakten på Kjærligheten" for å komme i kontakt med likesinnede. 

Jeg har noen hobbyer (hund, friluftsliv, jakt og trening), men synes det er vanskelig å komme i snakk med noen ettersom jeg vanligvis er alene. 

Da ville jeg foreslått nettdating. 

Anonymkode: ae3de...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg foreslå dansekurs i en pardans (salsa, tango, swing etc.). Det er mange som har møtt sin partner i klubben der jeg danser. Det er ikke noe mer mystisk enn at man går på kurs og danser sammen, da er det jo naturlig å prate litt også, og så blir man kjent med folk.

De fleste danseklubber starter nybegynnerkurs nå snart, noen har kanskje til og med et introkurs.

Og ikke bekymre deg for at det skal være stort overskudd av kvinner. Etter at "Skal vi danse" gikk på TV har begge kjønn fått øynene opp for hvor gøy det er å danse, og det har resultert i stor tilstrømning av folk til danseklubbene. I min klubb har det de siste 2-3 årene vært maksimal ulikhet i antall kvinner og menn på 60/40 på kursene, stort sett er det nesten så godt som 50/50.

Anonymkode: fe124...d59

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje sikte deg inn på en arena der du treffer noen som deler interessene dine. Du nevner jakt, friluftsliv, trening... Meld deg inn i DNT/DNT-turer? Skytterlag? Hundeklubb?

Anonymkode: 95cfa...10b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar fra alle 😊 Jeg bor på et sted hvor det bor mindre enn 10 000 mennesker, og snittalderen ligger vel på 45+, så det er langt mellom "ungkarene". 

Er allerede innmeldt i skytterlag og hundeklubb, men fortsatt lite interessante menn der. Dansekurs kommer aldri til å skje, delvis fordi det bare er pensjonister som gjør det i området og fordi jeg hater å danse, men skal se om det finnes andre kurs. 

Har lagd profil på noen nettdatingssider og apper, og sålangt er de eneste som tar kontakt menn med kjærester, en skal til og med bli pappa om to måneder... 

AnonymBruker
Skrevet

Registrer deg på turvenn.no ? :) Finn en å dra på tur med :) Evt sleng deg med på dnt turene...singel turer arrangerer de og ;)

Anonymkode: f511c...974

AnonymBruker
Skrevet

Turvenn.no anbefales! 

Anonymkode: 60eda...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...