Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Noen ganger blir jeg fryktelig blakk, men kattepus må jo ha mat. Så nå ble han gående på Friskis tørrfor en stund, og magen er bare sørpe igjen. Stakkars pusekatt. Det lukter babybæsj av bæsjen hans og den er grønn og alt som jeg i sin tid forbant med at babyen min ikke fikk i seg nok næring av morsmelken. Jeg kjøpte Royal Canin igjen til ham igår, for innekatter, og han heiv seg på hodet oppi skåla gitt! Nå blir han nok bra i magen igjen. Han har nok litt å ta igjen i næring ser det ut for, for han spiser så masse og flere ganger om dagen.
Gjest Pusemamma Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 jeg har sluttet og kjøpe for i matbutikkene. Min lille divapus får bare det beste og det er Royal Canin for innekatt. Hun har aldri problemer med magen lenger. Det svarer seg og kjøpe kvalitetsmat til dyrene.
Ciara Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 Helt enig. Pus fikk diaré av butikkmaten. Og i bruk synes jeg heller ikke veterinærfor er så mye verre - vi kjøper en stor boks til 19 kr hos veterinærer, og den var dobbelt så lenge som en butikkboks! Så litt dyrere, men absolutt verdt det. For ikke å snakke om at det ikke er noe hyggelig å ha en langhåret katt med bæsj i pelsen, som gjør at man må dusje katten ofte. Så betaler gjerne ekstra for å slippe det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå