Gå til innhold

Var dette frekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min var på Coop i dag sammen med meg. Hun er 16 år og ble ganske lei seg etter dette. Hun har lenge ønsket seg en el-sparkesykkel, vi dro på Coop  for å sen på en sykkel der. Der sto det en sykkel som gikk Ann å prøve. Hun prøvde den fram og tilbake en gang, og etter dette så han som jobbet i butikken at hun skulle legge den fra seg, da datteren min var i ferd med å legge den fra seg. Synest dette var unødvendig å si av han da den sto slik at man kunne prøve den. Han som sa det hjalp oss ikke og hadde ikke snakket med oss , han bare gikk forbi.

Anonymkode: a4d17...3af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper datteren din får hjelp etter denne traumatiserende episoden. 

• Liker 19
Skrevet

Sto den slik at det kunne se ut som at den var til å prøves, eller vet dere at den faktisk sto der for å prøves?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet

Det er ikke alltid varer står fremme for å prøves, men for at kjøper skal se størrelsen på varen. 

AnonymBruker
Skrevet

Når hun blir ufør av traume så er det godt du vet hva som utløste hendelsen. #bomullsbarn

Anonymkode: fb5b1...434

• Liker 8
Skrevet

Oh wow - virkelig? Har hun blitt såpass pakket inn i bomull at hun ikke tåler dette? Det er jo slettes ikke sikkert at sykkelen sto framme for å kunne prøves (regner med at den også skulle selges), men at den sto der for t man skulle kunne se den utenfor esken. 

Kanskje du heller skulle ha lært henne å spørre først?

• Liker 5
Skrevet

Var dette frekt? Nei.

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha! Teiteste 😂

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig synd at datteren din ble lei seg, men det hørtes utrolig sært ut at en slik bagatell skulle påvirke hele dagen for både mor og datter. Ikke rart hun er tynnhudet om det at datter får tilsnakk for å sparke rundt på Coop med en sparkesykkel preger mors dag såpass at hun skriver om episoden på nett.

Om det var frekt av den ansatte eller ikke er jo vanskelig å si ut fra den informasjonen vi har fått, men det virker jo sannsynlig at sparkesykkelen i så fall ikke var ment til prøvekjøring inne i butikken. Det er greit å ta feil, men det er jo i så fall ikke noe problem om en ansatt ber deg kutte ut. Hvis det derimot var meningen er det rart av den ansatte, men ikke noe stort problem det heller. Noen folk er litt dust. Sånn er verden. Bare å drite i det.

Anonymkode: 53e70...1aa

• Liker 2
Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...